مکمل بنزین
رپورتاژ

با کرایه خودرو در کیش سفری لذت‌بخش را تجربه کنید

اگر به جزیره زیبای کیش سفر کرده باشید، حتما با مراکز کرایه خودرو در کیش که می‌توانید از آن ها ماشین‌های خارجی بسیار زیبا و با کیفیتی را اجاره کنید برخورد کرده‌اید. شما می‌توانید با مراجعه به این مراکز برای مدت اقامت‌تان و یا هر تعداد روز که مایلید ماشین مورد علاقه‌تان را اجاره کرده و به جزیره گردی بپردازید. ما در این مطلب قصد داریم به موضوع اجاره خودرو در کیش پرداخته و با شما درباره چگونگی انجام این پروسه صحبت کنیم. همچنین به پرسش‌های شما در این خصوص پاسخ دهیم.

کیش و جاذبه های دیدنی آن  

پیش از آن که به مبحث کرایه ماشین در کیش بپردازیم، لازم است خلاصه‌ای از موقعیت جغرافیایی جزیره کیش در اختیارتان قرار دهیم. زیرا وقتی با موقعیت قرارگیری مراکز تفریحی و پاساژهای خرید کیش آشنا شوید، بی‌شک خواهید دید که طی کردن مسیر از یک مکان به مکانی دیگر بدون خودرو با توجه به آب و هوای شرجی و گرم جزیره کیش کار آسانی نخواهد بود.

پاساژها و مراکز خرید:

در کیش با مجموعه‌ای از پاساژها روبرو خواهید بود که می‌توانید اجناس مختلف بخصوص اجناس برند را از این پاساژها خریداری نمایید. البته در مراکز خرید کیش هر نوع جنسی که بخواهید موجود است و به جهت آن که کیش منطقه آزاد تجاری به شمار می‌آید بهترین و زیباترین اجناس، البته با قیمت‌های مختلف در دسترس خریداران قرار دارد. بنابراین افرادی که جزیره کیش را برای سفر انتخاب می‌کنند یکی از لذت‌ها برایشان می‌تواند همین خرید کردن و گشت و گذار در پاساژ‌ها باشد.

تفریحات آبی:

از دیگر تفریحاتی که در جزیره کیش برای مسافران و توریست‌ها مهیا شده است، می‌توان به تفریحات متنوع آبی اشاره کرد که شامل شاتل سواری، فلای بورد، جت اسکی، غواصی و گردش در آب با قایق‌های کف شیشه‌ای می‌شود که می‌تواند لذتی وصف ناپذیر را برایتان به وجود آورده و خاطری خوش از سفر به کیش را برایتان ماندگار نماید.

مناطق دیدنی کیش:

از جمله مناطقی که می‌توانید در زمان اقامت خود در کیش سری به آن‌ها بزنید، کشتی یونانی، جزیره هندرابی، شهر زیرزمینی کاریز کیش و شهربازی این جزیره می‌باشد که هر کدام زیبایی‌ها و جذابیت‌های خاص خود را دارد

با توجه به اشاره کوتاهی که به جاذبه‌های تفریحی کیش کردیم متوجه خواهید شد که نمی‌توان تمامی این مسیرها را بدون خودرو طی کرد. هر چند که شما در جزیره کیش در هر جایی به تاکسی دسترسی دارید و حتی در ساعات مختلف شبانه روز می‌توانید با برقراری یک تماس تاکسی اختیار کنید اما باز هم کرایه ماشین در کیش با توجه به اینکه هر لحظه در دسترس شماست، آرامش بیشتری را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

شرایط اجاره خودرو در کیش 

در جزیره کیش شرکت‌های اجاره خودرو فراوانی وجود دارد که می‌توانید ماشین دلخواه‌تان را با توجه به بودجه‌ای که دارید اجاره نمایید. تمامی شرایط و ضوابط اجاره خودرو در کیش نیز در تمامی شرکت‌ها به یک صورت است و برای کرایه ماشین در کیش لازم است مدارک ذیل را در اختیار داشته باشید.

  • کارت شناسایی
  • گواهینامه رانندگی
  • ارائه یک فقره چک به مبلغ ارزش خودرو

برخی از شرکت‌ها نیز شرایطی را فراهم کرده‌اند که نیاز به ارائه چک نباشد و تنها مبلغی متناسب با ارزش ماشین به عنوان ضمانت از فرد دریافت می‌شود. به این ترتیب شما می‌توانید خودرو دلخواهتان را بدون راننده اجاره کنید.

در کیش مقررات راهنمایی و رانندگی به شدت رعایت می‎‌شود و رانندگان به طور اصولی و دقیق رانندگی می‌کنند، شما هیچ ترافیک بی‌دلیل و بیهوده‌ای را در جزیره کیش مشاهده نمی‌کنید. رانندگان تاکسی به بهترین و اصولی‌ترین شکل رانندگی می‌کنند و زمانی که شما در تاکسی و یا حتی اتوبوس هستید، مسیر مورد نظرتان را با آرامش کامل طی خواهید کرد. بنابراین بهتر است چنانچه اقدام به کرایه خودرو در کیش می‌کنید، مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمایید.

ویژگی کرایه خودرو در کیش

از ویژگی‌های کرایه ماشین در کیش آن است که می‌توانید برای دریافت آن از قبل هماهنگ کرده و آن را در فرودگاه، هتل و محل اقامت‌تان تحویل بگیرید. همچنین اگر به طور روزانه خودرویی کرایه کرده باشید در تاریخ و ساعتی که در قرارداد کرایه خودرو درج شده است باید نسبت به تحویل آن اقدام نمایید.

مزایای اجاره ماشین در کیش

لذت رانندگی با بهترین خودروهای روز دنیا: در کیش شما می‌توانید ماشین‌های آمریکایی، اروپایی و یا کره‌ای بسیار زیبا و با کیفیتی را اجاره کرده و از رانندگی با آن‌ها در جزیره لذت ببرید. همه ما توان خرید ماشین‌های گرانقیمت را نداریم، اما این فرصت می‌تواند به ما این امکان را بدهد تا از لذت رانندگی با ماشین‌هایی مانند مازراتی، بالاترین مدل‌های بنز، فورد و بوگاتی و .. بهره‌مند شویم.

کوتاه شدن مسیرهای رفت و آمد: شما می‌توانید برای چند روزی که در جزیره حضور دارید مسیر بین مراکز خرید و مکان های دیدنی را با کرایه خودرو در کیش کوتاه کرده و در هر جایی منتظر تاکسی نمانید و بتوانید از لحظه لحظه حضور خود در سفر لذت ببرید.

آزادی عمل خواهید داشت: با کرایه ماشین در کیش خواهید توانست هر زمان که دوست دارید و مایلید به مراکز خرید و تفریحی بروید و با فراغ بال از بودن در کنار خانواده و دوستان لذت ببرید و دغدغه دیر رسیدن به خانه و یا هتل و .. را نداشته باشید.

فروشگاه اینترنتی نوید بهنرین و ارزان ترین

سوپرمارکت اینترنتی نوید به آدرس الکترونیکی www.marketnavid.com، بر بستر اینترنت شرایطی را مهیا کرده است تا مشتریان و خریداران بتوانند طیف وسیعی از کالاها، محصولات و اقلام مورد نیاز خود از قبیل مواد غذایی، شوینده‌ها‌، محصولات بهداشتی، محصولات دیجیتال، لوازم خانگی و محصولات مرتبط با سلامتی و پزشکی و.. را از این فروشگاه آنلاین به راحتی و با چند کلیک به راحتی خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرند. همچنین نوید مارکت شرایطی را فراهم کرده تا شما بتوانید هنگام سفر خود به جزیره کیش به راحتی خودرو اجاره کرده و این پروسه را به راحتی انجام دهید. برای این منظور کافیست روی دسته‌بندی کامپیوتر و خودرو در این سایت کلیک کرده و با انتخاب برگه کرایه خودرو در کیش، ماشین مورد نظر خود را کرایه کرده و از سفر خود در جزیره زیبای کیش لذت ببرید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا