Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط فروش نقدی و اعتباری پیکاپ کاپرا2، با قیمت جدید اعلام شد

به تازگی شرکت بهمن موتور شرایط فروش نقدی و اعتباری جدید پیکاپ دودیفرانسیل کاپرا2 را اعلام کرده است. این شرایط فروش که قرار است تا از روز یکشنبه سوم اسفندماه 1399 آغاز شود، در ساعت 9 صبح فعال خواهد شد و مشتریان می‌توانند تا ساعت 13 روز پنجشنبه 14 اسفندماه، نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند. البته بهتر است بدانید که موعد تحویل کاپرا2، هفته چهارم اسفندماه امسال اعلام شده است. قیمت اعلام‌شده برای این خودرو 560 میلیون تومان بوده و خودرو در مدل 99 تحویل داده خواهد شد و تنها رنگ موجود برای سفارش نیز سفید است.

نکات مهم در زمان ثبت نام:

بر اساس این اطلاعیه ثبت‌نام فقط اینترنتی بوده و تنها از طریق نشانی https://bahman.iranecar.com مشتریان اقدام به ثبت‌نام خودرو موردنظر خود نمایند؛ همچنین محدودیت کد ملی نیز اعمال‌شده و امکان ثبت‌نام برای هر کد ملی یا شناسه ملی یک دستگاه خواهد بود.

پیکاپ دو کابین کاپرا2 به یک پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده که توانایی تولید 130 اسب بخار، قدرت و 205 نیوتن متر، گشتاور را دارد که تمام این قدرت توسط یک گیربکس 5 سرعته دستی، به چهارچرخ خودرو منتقل میشود. وزن خالص این خودرو 1720 کیلوگرم بوده و این خودرو دارای امکاناتی مانند مولتی مدیا، دوربین دید دنده عقب، دو کیسه هوا، دی لایت و… است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.