مکمل بنزین
برگزیده‌هابررسی

معرفی و بررسی هیوندای سانتافه 2021

هیوندای سانتافه 2021 خودرویی است که ظاهری بسیار زیبا و کاربردی دارد؛ علاوه بر این‌، شرکت هیوندای ویژگی‌های مطلوب و امکانات فراوانی برای این خودرو ارائه داده است. خریداران می‌توانند از بین موارد موجود، موتور چهار سیلندری سانتافه یا گزینه هیبریدی آن را انتخاب کنند. این خودرو ویژگی‌هایی دارد که رانندگی را تا حد زیادی رضایت‌بخش می‌کند و از مصرف سوخت نیز می‌کاهد. شرکت هیوندای برای سرنشینان سانتافه 2021 امکانات ایمنی جدیدی ارائه داده است که باعث خرسندی علاقمندان شده است.

در ادامه این مطلب با چرخان همراه باشید تا با ویژگی‌های جدید و جذاب این خودرو آشنا شوید.

هیوندای سانتافه 2021

امکانات جدید مدل سانتافه 2021 چیست؟

شرکت هیوندای سعی کرده است تا ظاهر و محیط داخلی خودرو سانتافه 2021 را به طور کلی بهبود ببخشد؛ سه موتور جدید ارائه شده است که شامل یک موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری جایگزین واحد استاندارد 2.4 لیتری، یک موتور چهار سیلندر 2.5 لیتری توربو جایگزین 2.0 لیتری توربوشارژ و یک نوع موتور هیبریدی مجهز به یک موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر و یک موتور الکتریکی است.

نمای بالایی خودرو سانتافه 2021

سانتافه 2021 دارای ویژگی‌های جدیدی برای راننده و سرنشینان است که از جمله آن‌ها می‌توان به حالت رانندگی نیمه خودکار، نمایشگرهای بزرگ 8 اینچی و 10.3 اینچی (به دلخواه راننده)، نمایشگرسنج دیجیتال 12.3 اینچی (به دلخواه راننده)، سیستم بی‌سیم CarPlay اپل و اندروید اتو گوگل اشاره کرد. هیوندای با افزودن تجهیزاتی از جمله روکش‌های چرمی، صفحه نمایش رنگی، حالت چرخ‌های دائم محرک و تزئینات داخلی شیک‌تر، به سطح جدیدی از طراحی خودرو دست یافته است.

موتور، انتقال قدرت و عملکرد هیوندای سانتافه 2021

سانتافه 2021 دارای موتور 4 سیلندر استاندارد 185 اسب بخار 2.4 لیتری و موتور توربوشارژ 235 اسب بخاری 2 لیتری است. موتور مدل استاندارد این خودرو نیز شامل موتور چهار سیلندری 2.5 لیتری است که 191 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک و حالت چهار چرخ دائم (دل‌خواه) یا جلو متحرک نیز با این خودروها ارائه می‌شود. مدل هیبریدی آن نیز، از یک پیشرانه چهار سیلندر 1.6 لیتری توربو و یک جفت موتور الکتریکی برای تولید 226 اسب بخار استفاده می‌کند.

میزان مصرف سوخت هیوندای سانتافه 2021

آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده آمریکا تخمین زده است که خودروی سانتافه 2021 با چهار سیلندر غیر توربو در شهر و بزرگراه به ترتیب 25 و 28 مایل بر گالن است. نسخه توربوشارژ آن نیز در شهر و بزرگراه شامل 22 و 28 mpg یا مایل بر گالن است.

طراحی و محیط داخلی سانتافه 2021

سانتافه دارای محیط داخلی جذاب است که موارد متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهد که شامل صفحه کیلومتر شمار دیجیتالی، صفحه نمایش در قسمت جلویی خودرو، صندلی‌های عقب گرم شونده، صندلی‌های جلو با سیستم تهویه و موارد دیگر است. تغییرات جزئی در طراحی داخلی مدل 2021 ایجاد شده است که آن را بیشتر شبیه به شاسی‎ بلند بزرگتر و شیک‌تر می‌کند. چشم‌گیرترین ویژگی خودرو در بحث طراحی و محیط داخلی، فضای عظیم سرنشینان است که در سفرهای طولانی در جاده‌ یک مزیت عالی محسوب می‌شود.

محیط داخلی سانتافه 2021

همچنین فضای کافی برای قرار دادن وسایل اضافی در قسمت عقب خودرو وجود دارد و می‌توان آن را با 15 عدد کیف دستی پر کرد! اگر فضای بیشتری نیز نیاز دارید، می‌توانید صندلی عقب را به سمت جلو بکشید تا جای بیشتری برای قرار دادن وسایل داشته باشید؛ از این راه، می‌توانید به راحتی 18 عدد کیف دستی را در قسمت عقب خودرو جای دهید.

سرگرمی و ارتباط

این خودرو به صفحه نمایش لمسی 8.0 یا 10.3 اینچی مجهز شده است که مناسب کاربران است و ویژگی‌های مطلوبی نیز برای سرگرمی ارائه می‌دهد. این دستگاه به صورت استاندارد سیستم بی‌سیم اپلی کارپلی و اندروید اتو گوگل، همچنین شارژ بی‌سیم اختیاری و یک سیستم صوتی 12 بلندگوی 630 واتی را ارائه می‌دهد.

امکانات ایمنی

ویژگی‌های کلیدی امکانات ایمنی عبارتند از:

  • هشدار برخورد به جلو و ترمز اضطراری خودکار
  • کنترل ​​استاندارد با فناوری توقف و حرکت
  • سیستم هشدار عبور از بین خطوط و سیستم کمکی رانندگی بین خطوط

قیمت خودرو هیوندای سانتافه 2021

قرار است این خودرو با قیمت زیر 30000 دلار در اختیار خریداران قرار بگیرد. همچنین تجهیزات و امکانات جدیدی نیز به خودرو اضافه خواهد شد.

گارانتی

شرکت هیوندای ارائه دهنده یکی از بهترین طرح‌های گارانتی در بازار است که با پوشش طولانی‌مدت شناخته شده است. این شرکت همچنین تعمیر و نگهداری رایگان خودروها را به کاربران ارائه می‌دهد. همین عمل سبب می‌شود تا این شرکت بزرگ یکی از بهترین رقبای اصلی در بازار شود. گارانتی‌های این خودرو به شرح زیر است:

  • ضمانت محدود پنج ساله یا 60000 مایل
  • گارانتی موتور تا 10 سال یا 100000 مایل
  • تعمیر و نگهداری رایگان تا سه سال یا 36000 مایل

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. کره ای ها که جای خود، رسیدن به کراس ابرهای چینی ها هم تخیلات شده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا