مکمل بنزین
گوناگونخبر

تخفیف ویژه سانگ‌یانگ برای خریدارن بریتانیایی Turismo MPV

به تازگی کمپانی سانگ‌یانگ با اقبال و استقبال زیادی در بریتانیا روبرو شده و این موضوع باعث شده تا کمپانی سانگ‌یانگ، مدل‌های جدید خودروی TURISMO را با تخفیف‌هایی ویژه، تا تاریخ 30 ژوئن 2016 عرضه کند. برهمین اساس مشتریان سانگ‌یانگ در بریتانیا با خرید خودروهای TURISMO EX(گیربکس دستی)، TURISMO EX(گیربکس اتوماتیک)و TURISMO ELX فول آپشن؛ تا سقف 1.250 پوند تخفیف می‌گیرند.

p1.Turismo_2016

مدل ارتقاء یافته TURISMO EX، امکانات و ویژگی‌هایی مانند؛ روکش چرمی، گرمکن صندلی، شیشه دودی و مخصوص، به منظور حفظ حریم شخصی سرنشینان را داراست. این مدل را می‌توان با تخفیفی 1000پوندی خریداری کرد. مدل اتوماتیک این خودرو نیز با تخفیفی 750 پوندی عرضه می‌شود.

مدل اتوماتیک و فول آپشن  TURISMO ELX، هم با امکاناتی مانند؛ شیشه‌های خورشیدی، رینگ‌های 17 اینچی و برف‌پاکن‌های اتوماتیک، با تخفیفی 1250 پوندی عرضه خواهد شد.

این خودرو مجهز به یک پیشرانه 2.2 لیتری دیزلی، با استاندارد آلایندگی یورو 6 است. پیش از این، برای انتقال قدرت پیشرانه مذکور به چرخ‌ها، از یک گیربکس دستی 6 سرعته استفاده می‌شد؛ ولی مدل اتوماتیک و ارتقاء یافته آن، مجهز به یک گیربکس 7 سرعته مرسدس بنز است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا