مکمل بنزین
خبرشرایط فروش

آغاز تحویل اولین سری از ون جک سانری توسط شرکت آرین دیزل؛ قیمت جدید

روزهای گذشته بود که باتوجه به نزدیک شدن به اواخر سال 99، روند تکمیل و تحویل خودروها تسریع شده بود. در همین راستا، شرکت آرین دیزل تحویل اولین سری از ون مونتاژی جک سانری را همراه با پلاک ملی به مشتریان آغاز کرد.

ون جدید برند جک که به تازگی وارد بازار ایران شده، دارای ابعادی به طول 6 متر و ارتفاع 2670 میلیمتر است که در رده کاربردی ترین محصولات بازار به حساب آمده که باتوجه به نبود و ضعف محصولات هم رده این خودرو در بازار ایران، ون و مینی بوس جدید جک، خواهد توانست تا مشتریان خود را به خوبی پیدا کند. طراحی ظاهری محصول کاربردی جک، توسط مرکز طراحی برند جک در تورین ایتالیا انجام شده و طراحی داخلی آن نیز در مرکز مهندسی جک در ژاپن صورت گرفته است و از نظر عملکرد و جزئیات طراحی شباهت‌های زیادی به ون مرسدس بنز اسپرینتر داشته و به نظر مشتریان و رانندگان کاربردی خواهد بود. ون SUNRAY دارای موتور چهارسیلندر دیزلی خطی با حجم 2746 سی سی از نوع Common Rail بوده که حداکثر توان تولیدی SUNRAY با این پیشرانه 134 اسب بخار، قدرت و 350 نیوتون متر، گشتاور است که این گشتاور از دور موتور 1800 تا 2600 به صورت پیوسته در مدار قرار میگیرد. SUNRAY از گیربکس 6 سرعته بهره برده و استاندراد آلایندگی آن یورو5 EEV اعلام شده است. این ون در بخش ایمنی به ترمز های دیسکی در جلو و عقب مجهز شده است و از تکنولوژی‌هایی نظیر ترمز ضد قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD بهره مند است. جدیدترین محصول JAC در بخش امکانات رفاهی و تکنولوژی ها به امکاناتی نظیر شیشه های برقی، چراغ روشنایی در روز Day Light، دو کیسه هوا، سنسور عقب، نمایشگر LCD، تاخوگراف و پله سوار شدن جمع شونده مجهز شده است.

درنهایت بهتر است بدانید که قیمت نسخه ون 14 نفره جک سانری در آخرین شرایط فروش منتشره توسط آرین دیزل، 930 میلیون تومان بوده و قیمت نسخه مینی بوس 16 نفره نیز حدود 955 میلیون تومان اعلام شده است.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا