مکمل بنزین
گوناگونتازه‌ها

جنسیس GV70 با مصرف سوخت 11 لیتر در 100 کیلومتر ارائه می‌شود

جنسیس GV70 مدل 2022 قرار است به زودی به ایالات متحده عرضه شود و سازمان اتوموبیلرانی نیز به تازگی داده‌های مصرف سوخت را برای نمونه پرچمدار منتشر کرده است. در ادامه این مطلب با چرخان همراه باشید تا بیشتر با مشخصات موتور این خودرو و دیگر ویژگی‌های آن آشنا شوید.

ارقام مصرف سوخت این خودرو نشان می‌دهد که خودروی GV70 توانسته است خودروی 3.5 لیتری V6 توربوشارژر جدید و چهار چرخ متحرک جدید این شرکت را شکست دهد، این خودرو مصرف سوختی معادل 19 مایل در هر کیلوگرم در شهر، 25 کیلوگرم در بزرگراه و 21 کیلوگرم به صورت ترکیبی در هر ثانیه به همراه دارد. این موتور 375 اسب بخار قدرت و 391 پوند فوت (530 نیوتن متر) گشتاور تولید می‌کند و به یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته متصل می‌شود.

مدل پایه این خودرو که در ایالت متحده عرضه می‌شود، دارای یک موتور توربو چهار لیتری 2.5 لیتری توربو با 300 اسب بخار قدرت و 311 پوند فوت (422 نیوتن متر) گشتاور خواهد بود. در حالی که سازمان اتوموبیلرانی هنوز اطلاعات مصرف سوخت این موتور را منتشر نکرده است، اما مطمئنا این خودرو مقرون به صرفه‌تر از مدل V6 آن خواهد بود. خودروهای مجهز به موتور 2.5 لیتری نیز با تنظیمات پیشرانه عقب و سیستم چهار چرخ متحرک در دسترس خواهند بود.

جنسیس GV70 در بازارهای خارج از کشور نیز با یک موتور چهار سیلندر دیزلی 2.2 لیتری توربوشارژ با قدرت 207 اسب بخار و 325 پوند فوت (441 نیوتن متر) ارائه می‌شود.

انواع مختلفی از موتور تنها چیزی نیست که GV70 از آن بهره برده است. طراحی خارجی این خودروی شاسی بلند نیز کاملا چشمگیر است که مانند دیگر مدل‌های نسل جنسیس دارای چراغ‌های جلویی چهارگانه و چراغ‌های عقب چهارگانه است. فضای داخلی خودروی جنسیس GV70 مدل 2022 همچنین شباهت‌هایی به سایر مدل‌های جنسیس دارد. این خودرو از سیستم سرگرمی و بازی با نمایشگر گسترده بهره برده است و همچنین دارای ویژگی‌های منحصر به‌ فرد بسیاری از جمله سیستم کنترل آب و هوا و سیستم پیچیده نور محیطی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا