مکمل بنزین
گوناگون

پورشه RUF BTR مدل 1981: همان رویایی که پورشه 911 همیشه در سر داشت

خودروی پورشه 911 در سال 1981 به عنوان یک توربو کوپه شروع به عرضه شد، تنها در رنگ سفید ارائه می‌شد و مجهز به پوشش سقف داخلی مشکی، سانروف برقی و شیشه جلو اتومبیل رنگی بود. در ادامه این مطلب با چرخان همراه باشید تا با ویژگی جذاب این خودروی کلاسیک آشنا شوید.

تنها در طی شش سال، صاحب آن از طریق RUF آن را به مشخصات BTR تبدیل کرد. موتور خودرو بهتر شد، میزان جابجایی آن به 3.4 لیتر افزایش یافت و یک کولر داخلی، سردکننده روغن اضافی جلویی، سیستم اگزوز چهار لوله نیز به آن اضافه شده بود. سایر حالت‌های خروجی به 374 اسب بخار، از طریق جعبه دنده پنج سرعته تیونر به چرخ‌های عقب نیز منتقل می‌شد.

نمای خودروی پورشه 911

از آنجایی که صاحب این خودرو بیشتر وقت‌ها بین آلمان و کالیفرنیا بوده است و می‌خواسته اتومبیل را به آمریکا بیاورد، سرعت‌سنج را با میزان مایل در ساعت کالیبره کرد. علاوه بر این، یک اندازه‌گیری ارتقا بزرگ نیز جایگزین ساعت استاندارد شده و یک سیستم امنیتی و کنترلی نیز در خودرو نصب شده است. در پاییز 1987، مدل BTR به لس آنجلس عرضه شد و در سال 1988، یک سیستم تعلیق با ارتفاع بیشتر و صندلی‌های جدید دریافت کرد. تقریبا همه کارهای تعمیر و نگهداری توسط متخصصان پورشه در شهر آنجلز انجام شده است، همانطور که در اسناد رسمی نیز این موضوع ثبت شده است.

نمای داخلی خودروی پورشه مدل 1981 و صندلی‌هایی با پارچه شطرنجی و چرمی آن
نمای عقبی خودرو

در اوایل دهه 2000، مدل RUF BTR خودروی پورشه مدل 1981 حداقل دو بار در اختیار افراد قرار گرفت. این خودرو قبل از انتقال به ویرجینیا در اواخر دهه، در کالیفرنیا باقی ماند و موتور آن دوباره ساخته شد و یک سیستم استریوی پس از فروش نیز به آن افزوده شد. این خودرو در سال 2015 توسط یک مجموعه‌دار خصوصی از میشیگان خریداری شد و سال بعدش نیز رنگ آن عوض شد.

حمل‌کننده کالا آن را در سال 2018 خریداری کرد. این اتوموبیل هم‌اکنون با چرخ‌های 17 اینچی RUF، صندلی‌های با پارچه‌های شطرنجی با لبه‌های بیرونی چرمی آبی‌رنگ، فرمان چرمی و دکمه تعویض دنده چوبی برای فروش ارائه می‌شود.

RMSothebys اظهار داشت که این خودرو کمی بیشتر از 52000 مایل (83،685 کیلومتر) استفاده شده است و گزارش Carfax نیز نشان می‌دهد که این خودرو در یک حادثه رانندگی نیز دچار سانحه شده بود. این خودرو در تاریخ 21 آوریل در حراج میشیگان ثبت شده است و تخمین زده می‌شود با قیمتی برابر با 90 تا 110 هزار دلار فروخته شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا