Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط فروش جدید جک S3 با مدل 1400 اعلام شد

به تازگی شرکت کرمان موتور، اقدام به اعلام شرایط فروش قطعی JAC S3 کرده که باتوجه به بخشنامه ارسالی، ثبت‌نام خودرو مذکور از 19 فروردین آغاز شده و تا 31 همین ماه، ادامه خواهد داشت.

اما براساس شرایط فروش منتشره، قیمت خودرو S3 در این دوره از شرایط فروش کرمان موتور، بصورت قطعی 499 میلیون تومان بوده و از سود مشارکت و دیرکرد خبری نیست. زمان تحویل خودرو، 45 روز کاری بوده و در صورت تاخیر در تحویل، 1 درصد بصورت ماهیانه جریمه پرداخت خواهد شد. لازم به ذکر است که طیف رنگ جک S3 در این دوره از فروش، فقط سفید و مشکی است.

اما جدا از فروش نقدی جک S3، شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی را نیز برای این خودرو اعلام کرده و افراد می‌توانند در مدت 12 الی 36 ماه، اقساط خودرو خریداری شده را پرداخت کنند. البته قبل از آن باید پیش پرداخت 250 میلیون تومانی را در ابتدا پرداخت کنند که مجاز به ثبت‌نام باشند. بهتر است بدانید که مانند فروش نقدی، در شرایط فروش اقساطی هم طیف رنگی همان سفید و مشکی بوده و مدل سال S3 نیز برای سال 1400 خواهد بود.

همچنین اقساط بصورت هر سه ماه، یک چک محاسبه خواهد شد. سند خودرو نیز تا پایان اقساط، در نزد شرکت خواهد بود. زمان تحویل هم همچنان 45 روز کاری خواهد بود.

شما مخاطبان پایگاه خبری چرخان، می‌توانید در ذیل تصویر شرایط فروش منتشره توسط شرکت کرمان موتور را مشاهده کنید.

2 دیدگاه
  1. محمدی اصل می گوید

    ارزش این قدر پول رو نداره

  2. امین می گوید

    سلام به سایت خوب چرخان لطفا جک S3 رو برسی کنید ممنون

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.