Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

سدان پرچم‌دار دی‌اس 9 برای رقابت با مرسدس و بی‌ام‌و به بازار می‌آید

حدود دو سال پیش بود که برند لوکس سیتروئن یعنی دی‌اس، سدان پرچم‌دار جدید خود بنام DS 9 را برای بازار اروپا معرفی کرد و حالا سرانجام این برند لوکس فرانسوی پذیرش سفارشات خرید برای این خودرو را در بریتانیا آغاز کرده است. دی‌اس 9 که بر اساس نسخه کشیده پژو 508 L ساخته شده، یک سدان بزرگ لوکس با 4,933 میلی‌متر طول است و قصد دارد با رقبای شناخته‌شده و قدرتمندی از مرسدس بنز و بی‌ام‌و به رقابت بپردازد.

دی‌اس 9 در دو نسخه مختلف در بریتانیا عرضه می‌شود که قیمت نسخه پایه از 40,615 پوند آغاز می‌شود. این یعنی قیمت پایه سدان پرچم‌دار دی‌اس حدود 5 هزار پوند از مرسدس بنز E کلاس و ب‌ام‌و سری 5 گران‌تر است. نسخه بعدی دی‌اس 9 هم پلاگین‌هیبریدی است که قیمت پایه آن از 46,100 پوند شروع می‌شود. این نسخه هیبریدی با دو قوای محرکه مختلف ارائه می‌شود.

نمونه اول از نوع محرک جلو با مجموع قدرت 225 اسب بخار و باطری 11.9 کیلووات ساعتی است که بُرد تمام الکتریکی 55 کیلومتری را ارائه می‌کند. نمونه بعدی اما با 360 اسب بخار قدرت، قوی‌تر و چهارچرخ محرک است. نسخه پایه بنزینی هم به یک پیشرانه 1.6 لیتری توربو با 225 اسب بخار قدرت مجهز است. انتقال قدرت در همه نسخه‌ها توسط یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک صورت می‌گیرد.

تمام نسخه‌های دی‌اس 9 به‌طور سخاوتمندانه‌ای به تجهیزات و ویژگی‌های لوکس مجهز شده‌اند که ازجمله آن‌ها می‌توان به تودوزی چرمی و آلکانترا، نورپردازی داخلی، ماساژور صندلی‌ها و سیستم صوتی درجه‌یک اشاره کرد. علاوه بر این، خریداران از سیستم خودران سطح دو، سیستم تعلیق با اسکن مسیر، سیستم پارک خودکار، دید در شب، ترمز اضطراری خودکار، تشخیص علائم ترافیکی، چراغ‌های جلوی هوشمند و پایش توجه راننده هم برخوردار خواهند بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.