مکمل بنزین
تازه‌ها

رویی 8 iMax با ویژگی‌های خارق‌العاده معرفی شد!

خودروی رویی iMax 8 در ماه اکتبر گذشته در نمایشگاه اتومبیل در پکن رونمایی شده است. این خودرو قرار است با ویژگی‌های جذابی ارائه شود که احتمالا تاکنون در جای دیگری ندیده‌اید. این خودرو یک مینی ون بسیار شیک و جذاب است که دارای برخی از ویژگی‌هایی است که در هیچ اتومبیل دیگری وجود ندارد.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با ویژگی‌ها جالب این مینی‌ون آشنا شوید.

این خودرو قرار است با چای‌ساز و یخچالی کوچک به دست مشتریان برسد. خیلی عجیب است، مگر نه؟ نمای بیرونی رویی iMax 8 بسیار زیبا است و دارای چراغ‌های ال‌ای‌دی در عقب است. این خودروساز چینی این خودرو را همچنین به الگوی هندسی جذابی دی‌پیلار و اسپویلر جلویی مجهز کرده است که باعث می‌شود علاقمندان زیادی از آن استقبال کنند.

با این حال، در کابین این خودرو بهترین ویژگی‌های iMax 8 پیدا می‌شود. علاوه بر این که سیستم سرگرمی بزرگی در بالای داشبورد قرار گرفته است، تمامی نرم‌افزارها و ابزارهای موردنیاز سرنشینان نیز در زیر آن وجود دارد. جالب‌ترین ویژگی خودروی رویی iMax 8 اما کنسول مرکزی آن است. این ویژگی با دکمه‌های خازنی همراه شده است که به تاچ حساس هستند. در این قسمت اگر دکمه خاصی را لمس کنید، تجهیزات از صندلی جلو به صندلی‌های عقب کشیده خواهند شد. علاوه بر این، در خودرو دستگاه چای‌ساز قرار دارد و حتی یک یخچال کوچک نیز در آن ساخته شده است.

خودروی رویی iMax 8 به طور استاندارد مجهز به چهار سیلندر 2.0 لیتری توربو با قدرت 234 اسب بخار و گشتاور 265 پوند فوت (360 نیوتن متر) شده است. این موتور در کنار یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته Aisin کار می‌کند و متخصصان اظهار دارند که سیستم MPV عملکردی روان ارائه می‌دهد، اگرچه با کمی صدا، لرزش و سختی بالای 3000 دور در دقیقه همراه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا