Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

با توجه به استقبال مشتریان؛ مرحله دوم فروش ویژه دیگنیتی به زودی برگزار خواهد شد

با توجه به استقبال گسترده‌ای که از مرحله اول فروش دیگنیتی پرایم صورت گرفت، گروه بهمن مرحله دوم فروش این شاسی‌بلند محبوب را 27 اردیبهشت آغاز می‌کند.

امیر میرمنصف، رییس سازمان فروش و خدمات پس از فروش گروه بهمن، اعلام کرد: ما مجوز پیش‌فروش دیگنیتی را دریافت کردیم اما با این وجود به دلیل عدم ابلاغ کتبی موافقت‌نامه مذکور توسط وزارت صمت، در حال حاضر پیش فروش نداریم و خودروها را به شکل تدریجی و به صورت فروش ویژه با قیمت 749 میلیون و 500 هزار تومان در شش رنگ به فروش می‌گذاریم. مرحله اول فروش این خودرو انجام شد و باتوجه به استقبال مشتریان مرحله دوم فروش نیز در 27 اردیبهشت برگزار خواهد شد. به مشتریان قول می‌دهیم که شرایط ویژه فروش به صورت مستمر و با جدیت دنبال خواهد شد.

مرحله اول فروش دیگنیتی پرایم در روز سه‌شنبه 24 فروردین آغاز شد؛ اما با توجه به استقبال گسترده مشتریان، این مرحله از فروش دیگنیتی در ظرف کمتر از 2 ساعت به پایان رسید. طرح فروش اینترنتی دیگنیتی از چندی پیش توسط گروه بهمن اطلاع رسانی شد و مراحل ثبت نام آن به صورتی پیش رفت که دست دلالان از فرایند خرید کوتاه بماند، به طور مثال برای خرید هر فرد تنها می‌توانست یک خودرو را خریداری کند.

با این وجود مرحله اول فروش ویژه دیگنیتی که ساعت 10 صبح آغاز شده بود در ساعت 11:17 دقیقه به پایان رسید. نکته جالب آن است که 57 درصد افراد حاضر در این پیش فروش از تهران ثبت نام کرده بودند. به این ترتیب بسیاری از خریداران از مرحله اول فروش دیگنیتی پرایم باز ماندند و حالا گروه بهمن قصد دارد در فاصله زمانی حدودا یک‌ماهه، مرحله دوم فروش را آغاز کند.

قابل ذکر است که دیگنیتی پرایم اولین شاسی‌بلند کوپه عرضه شده در داخل کشور است، 20 درصد این خودرو در فاز اول تولید داخلی‌سازی شده است. از مشخصات بارز این خودرو  که آن را به یکی از محبوب‌ترین شاسی‌بلند‌های بازار تبدیل کرده می‌توان به ظاهر جذاب، امکانات فنی عالی، تجهیزات فنی و ایمنی به‌روز و قیمت مناسب آن اشاره کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.