Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شاسی‌بلند شکیل و هوشمند جیلی Xingyue L معرفی شد

به تازگی کمپانی جیلی از شاسی‌بلند جذاب و جدید خود با نام Xingyue L رونمایی کرد. محصول جدید جیلی در رده شاسی‌بلند کامپکت قرار می‌گیرد و به زودی در چین و بازارهای دیگر مانند خاورمیانه عرضه خواهد شد.

شاسی‌بلند جیلی Xingyue L بر روی پلتفرم CMA تولید شده و چه از نظر طراحی و چه فنی، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. ویژگی‌های خاص این خودرو موجب شده تا رقیبی جدی برای شاسی‌بلند‌ها و کراس‌اوورهای دیگر برندهای چینی و حتی کره‌ای باشد و به احتمال فراوان در آینده بسیار بیشتر از جیلی Xingyue L خواهیم شنید.

طراحی شکیل

چراغ‌های جلوی Xingyue L به ال‌ای‌دی‌های ماتریسی به عنوان چراغ روز در دو خط طراحی شده‌اند که تا حدودی شبیه به چراغ‌های فیس‌لیفت کیا سراتو هستند. جیلی اعلام کرده که چراغ جلو این خودرو از 126 ال‌ای‌دی تشکیل شده و مجهز به سنسور نور و چراغ نور بالا است.

در عقب خودرو چراغ‌ها با شباهت بسیار زیاد به چراغ‌های جلو دیده می‌شود که از 176 ال‌ای‌دی تشکیل شده‌اند. یک نوار کرومی دو چراغ عقب را به هم متصل کرده، همچنین در حاشیه دیفیوزر و جلو پنجره نیز  نوارهای کرومی دیگر دیده می‌شوند که نمای خاصی به خودرو بخشیده‌اند.

هر چند از نظر مشخصات منتشر شده، جیلی Xingyue L در دست شاسی‌بلند‌های کامپکت قرار داده شده است، اما طول بلند یک متر و 895 سانتی‌متری خودرو و جلوپنجره بزرگش ما را یاد شاسی‌بلند‌های سنگین شرکت ولوو می‌اندازد. با این وجود ابعاد Xingyue L خیلی هم جمع‌و‌جور نیست.

مشخصات فنی و مدرن

جیلی Xingyue L یک شاسی‌بلند کاملا به‌روز با تکنولوژی‌های مدرن است. این خودرو به 12 رادار اولتراسونیک، 5 رادار موج 5 میلی‌متری، 4 دوربین در اطراف، دوربین رادار جلو، دوربین کابین و 24 سنسور در اطراف خودرو مجهز شده که همگی به صورت یکپارچه فعالیت می‌کنند و سیستم نیمه‌خودران جیلی را تشکیل می‌دهند. این سیستم کارایی‌های مختلفی دارد، به طور مثال با برقراری یک تماس، خودرو از پارکینگ درآمده و به محل حضور شما می‌آید.

این خودرو از پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ شرکت ولوو با نام Drive-E بهره می‌برد تا شباهت ژنتیکی‌اش به محصولات ولوو در بخش فنی نیز به چشم بخورد. موتور Xingyue L حداکثر 128 اسب بخار قدرت و 350 نیو‌تن‌متر گشتاور دارد. قدرت پیشرانه از طریق گیربکس 7 سرعته دوکلاچ یا گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. با پیشرانه ولوو، خودروی جیلی تنها در 7.7 ثنیه از شتاب صفر به 100 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

امیدواریم شاسی‌بلند جذاب جیلی به زودی وارد بازار کشورمان شود، این خودرو جذاب با تلفیقی از ویژگی‌های مدرن و هوشمند، یک خودرو شکیل، ایمن و بالارده محسوب می‌شود که خریداران عاشقش می‌شوند.

1 نظر
  1. ahmad می گوید

    طراحی بی نقص و شیک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.