مکمل بنزین
برگزیده‌هابررسیتماشاخانه

تست خاص: بررسی ویدیویی هیوندای سانتافه

در جدیدترین بررسی خودمان به سراغ هیوندای سانتافه آمده‌ایم، یک کراس اوور بسیار محبوب در ایران که با ظاهری جذاب و آپشن‌های فراوان، طرفداران پر و پا قرصی دارد. پس از آنکه بررسی هایما S7 توربو، چری تیگو 5، بی‌ام‌دبلیو ایکس 4 و SWM G01 را انجام دادیم، قرعه به نام این خودروی کره‌ای افتاد تا زیر تیغ بررسی دقیق و بدون جانبداری ما قرار بگیرد.

همچون قبل، تلاش کردیم تا یک نقد منصفانه را انجام دهیم، چرا که متاسفانه درصد بسیار زیادی از بررسی‌هایی که امروزه در میان رسانه‌های مختلف و به‌خصوص برای خودروهای تازه وارد انجام می‌گیرد، به سفارش و یا پشتیبانی عرضه کنندگان این خودروها در داخل کشورمان تهیه شده و برای همین از واقعیات موجود تا حد زیادی به دور هستند.

در واقع کاربران با مشاهده اکثر ویدیوهای به اصطلاح بررسی، قادر به دریافت اطلاعات واقعی و به دور از تعصب و جانبداری نیستند و آن چیزی را می‌بینند که نمایندگی و عرضه کننده آن محصول، دوست دارد تا بیان شود. این بررسی‌ها اغلب با حذف یا کمرنگ نشان دادن معایب و بولد کردن مزایا به نمایش درمی‌آید و حتی گاهی به جز بیان یک سری ویژگی‌ها و مشخصات به همراه تصاویر رنگارنگ و جذاب بصری، چیز خاصی برای ارایه ندارد.

نتیجه چنین مدل از بررسی، باقی ماندن مشتری در تاریکی و حتی بدتر از آن، سوق دادنش به سوی مسیری اشتباه بوده که در پایان می‌تواند منجر به یک انتخاب اشتباه در خرید شود، مساله‌ای که با توجه به قیمت بسیار بالا و عرضه محدود خودرو در کشورمان، تبعات جبران ناپذیری برای مصرف کننده نهایی خواهد داشت.

حال بدون هیچ حرف و حدیث اضافه، از شما دعوت می‌کنیم تا به تماشای ویدیوی بررسی هیوندای سانتافه بنشینید و این را بدانید که این تست خاص، به‌صورت کاملا مستند و واقعی تهیه شده و با پشتیبانی شما عزیزان، به سراغ محصولات دیگر هم خواهیم رفت.

این ویدئو با همکاری پیج اینستاگرامی سالار ریویوز انجام شده است: salar.reviews@

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. سلام ممنون برای این بررسی.
    یک مورد رو میخواستم اشاره کنم کیفیت و فیلم برداری تو بررسی x4 خیلی بهتر از این ماشین بود.
    انشا الله بررسی آزرا جدید(2019)تو برنامتون باشه.

  2. با سلام
    بررسی هاتون خیلی کاربردی هست و واقعا کمک می کنه به کسی که می خواد خودرور بخره، بر خلاف یه برنامه که جوک و جفنگش بیشتر از بررسی خودرو هست.
    من خودم بدلیل علاقه به برند تویوتا روفور رو انتخاب می کنم ولی فعلا تصمیم به خرید خودروی 1.5 الی 2 تومن ندارم. خودروی فعلیم هم مزدا 3 نیو مدل 97 هست.
    امیدوارم به کارتون ادامه بدین و بررسی های بیشتری بذارید.
    ممنون

  3. سلام برنامتون خیلی عالیه وبه دور از حاشیه
    هرچند من پول خرید این جور ماشینها را ندارم
    ولی دوست دارم شاستی بلند داشته باشم

  4. با درود
    معرفی خوبی بود . ولی ای کاش در مورد هندلینگ ترمز و… هم صحبت می کردید. پیرامون انتقال به محورها هم اشتباهی پیش آمد. چون در حالت عادی دف جلو فعال هست و در صورت دفلاک
    تا سرعت ۳۰ و یا کمی بیشتر دف عقب هم تا ۵۰درصددرگیر میشه . سپاسگزارم از برنامه خوب شما

  5. سلام و احترام
    بهتر از ویدوهای قبلی بود
    ولی کاش با توجه به بودجه عموم مردم همین ماشین های ارزونتر
    شاید بررسی خودروهای تا 500 میلیون رو بیشتر هدف گذاری کنید بهتر باشه
    شخصا وسعم به این ماشینا نمیرسه
    همین دنا پلاسی ، 207ی یا جک و بسترنی چیزی بخرم:))

  6. این که گفتین اتو پارک تست نمیکنین منم قبول دارم هم شرایطش برا شما سخته هم اصلا آپشن بیشتر حاشیه ای هستو اینقدر کاربردی نیست برا کسی که رانندگیش استاندارده هرچی گفیتنو قبول دارم کیفیت داشبوردش برا این قیمت واقعا افتضاحست منم فامیلمون داره هم رنگش رفته هم مثل برلیانس 400 تومنی قیژ قیژ میکنه ولی همچنان از کیفیت تصویرتون گله دارم چرا نورو درست تنظیم نمیکنین با زاویه دوربینو که نور خورشید نخوره تو دوربین و این که چرا واید فیلم برداری نمیکنین اینارو لحاظ کنین خوهشا عالی میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا