مکمل بنزین
تازه‌ها

ظاهر زیبا و جدید تویوتا کمری در سال 2021!

تویوتا قصد دارد امسال نیز با خودروهای Skoda Superb و Vauxhall Insignia Grand Sport رقابت کند. قیمت مدل به‌روز شده در حال حاضر 32260 پوند است. قرار است به زودی مدل‌های به‌روز شده سال 2021 تویوتا کمری عرضه شود. در ادامه این مطلب همراه باشید تا با ویژگی و تجهیزات و انواع پیشرانه‌های این خودروی جذاب آشنا شوید.

گفته شده است که این خودروها از تجهیزات بهتر و ظاهر شیک‌تری برخوردارند. سپر جلویی این خودرو به‌روز شده است. پنجره مشبک رادیاتور تغییر شکل داده و برخی از چراغ‌های عقب خودرو نیز دستکاری شده‌اند. خریداران همچنین می‌توانند از بین دو چرخ آلیاژی جدید یکی را انتخاب کنند. تغییرات در کابین نیز این بار بسیار ظریف و جزئی است. این خودرو در حال حاضر از روکش چرم به رنگ سیاه یا بژ و همچنین سه قاب تزئینی جدید با جلوه‌های چوبی، تیتانیومی یا پلاستیکی با طرح هندسی برخوردار است.

بزرگترین تغییری که تویوتا در خودروی کمری مدل 2021 خود ایجاد کرده است، سیستم جدید سرگرمی نه اینچی است که در بالای داشبورد قرار گرفته است که اپل کارپلی و سیستم اندروید اتو نیز به آن اضافه شده است.

خودروی تویوتا کمری مدل 2021

همچنین خریداران می‌توانند برخی تجهیزات ایمنی اضافی مانند کمک برای حفظ خطوط، کمک فرمان اضطراری و سیستم کنترلی تطبیقی را دریافت کنند. این سیستم قادر است تغییرات محدودیت سرعت را تشخیص دهد و به طور خودکار سرعت خودرو را با سایر ترافیک مطابقت دهد. سیستم کنترل فشار باد تایر خودرو همچنین می‌تواند عیب‌های موجود در تایرهای خودرو خاص را مشخص کند.

این خودروها در دو نوع ویژگی و مشخصات موجود شده است. مدل پایه 32260 پوندی به صورت استاندارد با رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی، چراغ‌های جلو، چراغ‌های مه شکن، سنسورهای پارک جلو و عقب، تهویه مطبوع دو نقطه‌ای و یک سیستم سرگرمی هفت اینچی با سیستم مجهز به سیستم استاندارد ارائه می‌شود.

مدل اکسل تویوتا نیز بر اساس این مشخصات با رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی، شیشه مات عقب، شارژر بی‌سیم مخصوص تلفن هوشمند، باز کردن خودرو بدون کلید و برخی از تجهیزات ایمنی اضافی مانند هشدار عبور متقابل عقب و سیستم نظارت بر نقاط کور ساخته شده است. قیمت این ماشین با مشخصات بالاتر از 34830 پوند نیز شروع می‌شود.

تویوتا همچنین یک دوربین 360 درجه به همراه تعویض فرمان و عملکرد اتوماتیک آینه‌ بغل‌ها به خودروی کمری اکسل اضافه کرده است که در هنگام دور زدن به کار می‌رود. علاوه بر این، در حال حاضر فرمان دارای ویژگی گرمایشی و حافظه برای تنظیم صندلی‌های گرم شده، تهویه و برقی است.

کابین، فضای داخلی و امکانات جدید و فضای سرگرمی جذاب مدل تویوتا کمری مدل 2021

موتور و رانشگر: مدل به‌روز شده تویوتا کمری 2021

خودروی جدید تویوتا کمری مدل 2021 تنها با یک پیشرانه هیبریدی در دسترس است. این سیستم شامل یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر بنزینی، یک موتور الکتریکی و یک باتری کوچک است که دارای خروجی ترکیبی 215 اسب بخار و 221 نیوتن متر گشتاور است.

این شرکت ادعا کرده است که پیشرانه این خودرو می‌تواند در 8.3 ثانیه 0 تا 62 مایل براند و در این میان با سرعتی معادل 111 مایل در ساعت حرکت خواهد کرد. از همه مهم‌تر نیز، خودروی تویوتا کمری هیبریدی مصرف سوخت WLTP را بین 50.4 تا 53.2 مایل در ساعت ادعا می‌کند، در حالی که فقط بین 120 تا 127 گرم در هر کیلومتر کربن دی اکسید تولید می‌کند.

شرکت تویوتا خودروی کمری را پس از 14 سال وقفه در سال 2019 به بازار انگلستان بازگرداند! تصمیمی که به کلی بازار این صنعت را تغییر داد. در جریان رویداد عرضه اصلی خودرو، سخنگوی شرکت تویوتا به خبرنگاران اینچنین گفته است:

مدل آونسیس، مانند Carina E، به طور خاص برای بازار اروپا طراحی شده بود. در سال‌های اخیر مقدار فروش Mondeo در بازار اتومبیل اروپا به طور پیوسته کاهش یافته و این امر بر فروش آونسیس نیز تأثیرگذار بوده است. مدتی است که از نزدیک وضعیت خودروها را رصد می‌کنیم و برای همین تصمیم گرفته‌ایم تولید آونسیس در اروپا را متوقف کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا