مکمل بنزین
گوناگونخبر

فیس‌لیفت آئودی A8 برای رقابت با مرسدس S کلاس جدید آماده می‌شود

مرسدس بنز S کلاس با نسل جدید خود که به‌تازگی معرفی شده، جایگاه خود به‌عنوان پادشاه سدان‌های لوکس پرچم‌دار را تقویت کرده است اما از سوی دیگر، آئودی هم برای اینکه از قافله عقب نماند، در حال آماده‌سازی فیس‌لیفت سدان پرچم‌دار A8 خود است. تاکنون بارها این خودرو با پوشش‌های استتاری در حال آزمایش دیده شده و حال نیز دو نمونه اولیه از آن در نزدیکی دفتر مرکزی آئودی در انگولشتات رؤیت شده‌اند که نمای دیگری از تغییرات ظاهری A8 را نشان می‌دهند.

مثل رویه معمول همه فیس‌لیفت‌ها، عمده تغییرات ظاهری A8 جدید هم در قسمت جلوی آن با چراغ‌ها، جلوپنجره و سپر جدید انجام گرفته است درحالی‌که به نظر نمی‌رسد در عقب خودرو تغییر بزرگی صورت گرفته باشد. تکمیل‌کننده به‌روزرسانی‌های بیرونی سدان پرچم‌دار آئودی نیز می‌تواند اصلاح رکاب‌های جانبی و گزینه‌های جدید برای رینگ‌ها باشد. به‌روزرسانی‌هایی که در داخل A8 انجام گرفته هم احتمالاً در رابطه با سیستم اطاعاتی-سرگرمی، صفحه آمپر دیجیتالی و تودوزی و تریم‌های جدید خواهد بود.

در فیس‌لیفت جدید از همان پیشرانه‌های قبلی استفاده خواهد شد اما این موتورها برای کاهش مصرف سوخت و آلایندگی احتمالاً به‌روزرسانی‌هایی را تجربه خواهند کرد. در همین حال، شایعات حاکی از آن است که نسخه هیبریدی A8 TFSI e به باطری‌های بزرگ‌تری مجهز می‌شود تا بُرد تمام الکتریکی آن از 27 کیلومتر فعلی افزایش پیدا کند. انتظار می‌رود فیس‌لیفت A8 اواخر امسال معرفی و با مدل 2022 در بازار آمریکای شمالی عرضه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا