مکمل بنزین
خبرشرایط فروش

شرایط فروش جدید و متنوع پیکاپ آسنا توسط شرکت آمیکو اعلام شد

شرکت ارس خودرو دیزل که با محصولات آمیکو شناخته می‌شود، به بهانه فرارسیدن عید سعید فطر، شرایط فروش متنوع پیکاپ آسنا دوکابین را اعلام کرد. در این دوره از فروش پیکاپ آسنا، افراد می‌توانند تا براساس شرایطشان، از سه عنوان فروش نقدی، نقدی – اعتباری و اعتباری یکی را انتخاب و زمینه خرید خودرو را فراهم کنند.

1- فروش نقدی

این‌طور که شرکت آمیکو بیان کرده، قیمت آسنا دو کابین در رنگ سفید، 924 میلیون تومان و قیمت آسناهای رنگی نیز 946 میلیون تومان است. در شرایط فروش نقدی، به ترتیب 64 و 66 میلیون تومان براساس رنگ انتخاب شده، تخفیف برروی قیمت تمام شده خودرو اعمال خواهد شد.

2- فروش نقدی – اعتباری

در طرح فروش نقدی – اعتباری هم مشتریان باید در ابتدا 515 الی 527 میلیون تومان پیش پرداخت را به شرکت آمیکو پرداخت کنند. این‌طور که اعلام شده، در این نوع شرایط فروش، 370 میلیون تومان وام بدون سود و کارمزد در نظر گرفته شده و باید طی دو قسط دوماهه که مبلغ هر چک حدود 185 میلیون تومان بوده، پرداخت شود. هم‌چنین 39 میلیون تومان هم تخفیف اعمال خواهد شد.

3- فروش اعتباری

اما شرکت آمیکو شرایط فروش اعتباری پیکاپآسنا دو کابین را هم اعلام کرده است. در این طرح هم قیمت مانند دو طرح قبلی بوده و تنها در نوع پرداخت و بازپرداخت متفاوت است. بطوریکه برای رنگ سفید پیش پرداخت 480 میلیونی و برای آسناهای رنگی پیش پرداخت 500 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است. وام هم در فروش اعتباری حدود 444 و 446 میلیون بوده و کارمزدی هم اعمال نخواهد شد. لازم به ذکر است که تعداد اقساط وام، 5 قسط دوماهه می‌باشد. مبلغ هر چک هم حدود 89 میلیون تومان خواهد بود.

آمیکو آسنا یک پیکاپ دوکابین بوده که به موتور 2.4 لیتری تنفس طبیعی مجهز است. این موتور با اتصال به یک گیربکس 5 سرعته دستی، توانایی تولید 143 اسب بخار، قدرت و 210 نیوتن متر، گشتاور را دارد. این پیکاپ دو دیفرانسیل بوده و تجهیز آن به قفل اتوماتیک دیفرانسیل مزیتی برای قابلیت‌های آفرودی آن است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره تلفن های ۴۸۰۱۹-۰۲۱ و ۹-۴۴۵۶۶۲۳۳-۰۲۱ داخلی ۱۰۵ (دفترمرکزی) شرکت آمیکو تماس برقرار فرمایید.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. اینا می‌خوام محصول جدید بیارن، قدیمی هاشو می‌خوان بکنن تو پاچه مردم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا