مکمل بنزین
برگزیده‌هاخبرشرایط فروش

دومین و جدیدترین شرایط فروش فوری دیگنیتی پرایم توسط بهمن موتور اعلام شد

شرکت بهمن موتور طبق همان وعده ای که پس از پایان اولین طرح فروش خودرو دیگنیتی در تیپ پرایم داده بود، دومین شرایط فروش این خودرو را در اواخر اردیبهشت‌ماه، اعلام کرد.

اما قیمت خودرو دیگنیتی پرایم هم‌چنان ثابت مانده و مانند قیمت طرح قبلی فروش است. بطوریکه قیمت دیگنیتی حدود 749 میلیون و پانصد هزار تومان بوده و موعد تحویل نیز هفته سوم تیرماه 1400 ذکر شده است. هم‌چنین مدل سال خودرو 1400 بوده و مشتریان می‌توانند دیگنیتی را با رنگ‌های سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی خریداری کنند. البته لازم به ذکر است که بهمن موتور این امکان را برای مشتریان قرار داده تا رنگ تریم کابین خودرو را هم از بین دو رنگ مشکی و قرمز یکی را انتخاب و خریداری کنند.

در این دوره از شرایط فروش دیگنیتی مانند روال قبلی، سود مشارکتی در نظر گرفته نشده و تنها سود انصراف 15 درصدی در اختیار ثبت‌نام کنندگان قرار خواهد گرفت. آنطور که در ضوابط شرایط فروش بیان شده، حواله های ثبت‌نامی از شرکت بهمن موتور قابل صلح نیست. همچنین گارانتی دیگنیتی پرایم، 3 سال یا 100 هزار کیلومتر که کدام زودتر فرا برسد، اعتبار خواهد داشت.

لازم به ذکر است که فروش فوری دیگنیتی از ساعت 10 صبح روز دوشنبه مورخ 1400/02/27 آغاز شده و تا ساعت 16 همان روز و یا تا تکمیل ظرفیت فروش، زمان خواهد داشت.

شما مخاطبین پایگاه خبری چرخان، می‌توانید در زیر تصویر شرایط فروش خودرو بهمن دیگنیتی پرایم که در قالب فروش فوری اعلام شده را مشاهده کنید.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. در مقایسه با رقبا، قیمتش بسیار معقوله. مخصوصا تیگو۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا