مکمل بنزین
رپورتاژ

چرا استفاده از ردیاب آهنربایی برای خودرو ضروری است؟

ممکن است برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که ردیاب آهنربایی چیست؟ در این مطلب قصد داریم ویژگی‌ها و مزیت‌های استفاده از ردیاب آهنربایی را به شما معرفی کنیم. این ردیاب معمولاً برای ردیابی خودرو و ماشین استفاده می‌شود و با قیمت بسیار عالی و کیفیت مناسب در سایت نیکان جی پی اس قابل خرید است.

ردیاب آهنربایی چیست؟

ردیاب آهنربایی وسیله ای است که قابل حمل بوده و برای انواع خودروهای سبک و سنگین قابل استفاده است. علت اصلی استفاده از ردیاب آهنربایی مربوط به امنیت خودرو و وسیله نقلیه شما می باشد و این وسیله برای ایجاد امنیت در خودرو تولید شده است.

شما با استفاده از ردیاب آهنربایی می توانید عملیات مکان یابی خودرو را انجام دهید و از مکان خودرو مورد نظرتان آگاه شوید. این ردیاب ها در سیستم مغناطیسی خودشان دارای گیرنده ها و حس گرهایی هستند که می توانند اطلاعات لازم را دریافت و ارسال بکنند.

اگر شما نگران امنیت خودرو خودتان هستید، بایستی حتما از ردیاب آهنربایی استفاده کنید. با داشتن ردیاب آهنربایی مشکلی نخواهید داشت و خیالتان راحت خواهد شد. البته باید بگوییم که این وسیله دارای معایب و مزایایی هست که در این نوشته تا حدودی برایتان توضیح خواهیم داد.

ویژگی های ردیاب آهنربایی

از ویژگی های این وسیله می توان به مقاومت در برابر سرما و گرما و تغییرات محیطی اشاره کرد. ردیاب آهنربایی می تواند سرعت و جهت حرکت و برخی موارد دیگر را به راحتی ثبت کند و این ویژگی به شما کمک خواهد کرد. اهمیت این وسیله به قدری است که حتی در ماشین های پلیس، آتش نشانی، آمبولانس و خودروهای نظامی قابل استفاده است و به راحتی می توانید از مزایای این وسیله بهره مند شوید.

فناوری به کار رفته در این ردیاب برگرفته از فناوری به کار رفته در هواپیماهای نظامی است. در سیستم هواپیماهای نظامی بر روی کلاه خلبان نمایشگری نصب می شد و مکان یابی از این طریق صورت می گرفت. این عمل برای ردیاب آهنربایی نیز اتفاق می افتد.

ردیاب آهنربایی دارای اجزای خاصی است که باعث تمایز این دستگاه شده است. اینکه شما در خانه یا جلسه باشید و از وسیله شخصی خودتان مطمئن باشید، بهترین حس را در شما ایجاد می کند.

ردیاب آهنربایی چگونه کار می کند؟

اجزای تشکیل دهنده ردیاب آهنربایی شامل فرستنده، سنسورهای خاص، واحد کنترل الکترونیکی و نرم افزار نصب شده روی سیستم می باشد. فرستنده یک میدان مغناطیسی با فرکانس پایین را ایجاد می کند تا گیرنده آن ها را شناسایی کرده و به واحد الکترونیک منتقل کند. سپس به یک رایانه وصل می شود و اطلاعات لازم اعم از جهت و مکان، سرعت و برخی موارد دیگر را گزارش می دهد. ارائه اطلاعات لازم برای ردیابی و پیگیری از اهمیت بالایی برخوردار است.

بررسی مزایا و معایب ردیاب آهنربایی

در این قسمت به بررسی مزایا و معایب ردیاب آهنربایی می پردازیم که عبارتند از:

  • قابل حمل بودن
  • ردیابی آنلاین
  • قابلیت نگه داری شارژ به مدت طولانی
  • قابلیت شنود داخل خودرو
  • سیستم با کیفیت
  • دقت بالا
  • احتمال گم شدن
  • حذف اطلاعات
  • اگر به باتری خودرو نصب شود، در صورت نبود باتری کار نخواهد کرد

در حالت کلی این وسیله دارای مزایا و معایبی است که به آن ها به صورت خلاصه اشاره می کنیم. در این وسیله،  ویژگی مهم مربوط به قابل حمل بودن آن می باشد. شما می توانید به هر کجا که بخواهید، بروید و در کیف یا ساک یا هر کجا که بخواهید، ردیاب را نگه داری کنید.

این ردیاب بهترین ردیاب خودرو می باشد. سیستم اطلاعات قوی در این وسیله باعث می شود که به راحتی بتوانید به صورت آنلاین عملیات جستجو را انجام دهید. مزیت بسیار خوب دیگر این است که همیشه و در هر کجا نیازی به شارژ و باتری ندارد.

این قابلیت در سیستم ردیاب ایجاد شده است که می تواند چند ساعت بدون شارژ و باتری داخلی، کار کند و این مورد در جستجوی خودرو های سرقتی بسیار مهم می باشد. به علت فناوری به کار رفته در ردیاب آهنربایی دقت بسیار بالایی دارد و به راحتی اطلاعات را تجزیه و تحلیل می کند.

معایب ردیاب آهنربایی

به علت اینکه از نظر فیزیکی، ابعاد کوچکی دارد ممکن است که گم شود یا در صورت تصادفات و برخوردهای شدید، از محل نصب شده جدا شود. مورد بعدی حذف اطلاعات می باشد. اگر این وسیله به دست شخصی بیفتد که از مسائل مربوط به هک اطلاعات آگاهی داشته باشد، ممکن است همه اطلاعات شما را هک کند و به شبکه و سیستم نفوذ کند.

بسیاری از افراد ردیاب را به باتری خودرو خودشان نصب می کنند که در صورت داغ کردن باتری یا جدا شدن باتری یا دزدیده شدن باتری، متاسفانه از ردیاب نمی توانید استفاده کنید و اطلاعات شما حذف می شود. این ردیاب ها به گونه ای طراحی شده اند که در صورت اجرای تنظیمات روی سیستم، از رانندگی با سرعت بالا خودداری کرده و علائم و زنگ هشدار را برای شما فعال خواهد کرد که برخی افراد مخالف چنین چیزی هستند. احتمال دستکاری و ایجاد برخی تغییرات یا استفاده از تراشه های این سیستم نیز وجود دارد و باید در نگهداری آن نهایت دقت را داشته باشید.

چکیده ای از مطالب مربوط به ردیاب آهنربایی

در زیر به برخی مطالب و نکات گفته شده در این مقاله اشاره کرده و توضیحات لازم را ارائه می دهیم:

  • بهترین وسیله برای جستجوی خودروهای سرقتی می باشد.
  • دقت بالا و فناوری پیشرفته ای دارد.
  • نیاز به مراقبت و حفاظت دارد.
  • در انواع مختلف موجود می باشد.

ردیاب آهنربایی مزایای بسیاری دارد که تا حدودی اشاره کردیم. گفتیم که مهم ترین ویژگی، این دستگاه ها، دقت بالا و تجزیه سریع اطلاعات است. دقت نشان از کیفیت دارد و هر چقدر کیفیت وسیله ما بهتر باشد، قطعا ارزش بیشتری نیز دارد و باید این مسئله در نظر گرفته شود.

شما به راحتی می توانید به هر کجا که بخواهید بروید و با استفاده از گوشی خودتان، خودرو را کنترل کنید. البته گفتیم که در انواع مختلفی وجود دارند که باید با توجه به نوع خودرو، خریداری شود.

همچنین باید محافظت خوبی از این وسیله صورت گیرد، زیرا حساسیت بالایی دارد. همواره سعی کنید بهترین نوع ردیاب آهنربایی را انتخاب کنید.

خرید بهترین ردیاب آهنربایی

در بازار مارک های متفاوتی وجود دارند که گاه کیفیت و کارایی لازم را ندارند. شما می توانید از مراکز مطمئن و معتبر، این وسیله کاربردی را تهیه کنید و در موارد مختلفی استفاده کنید. یادتان باشد که داشتن یک ردیاب آهنربایی، امنیت و کنترل خودرو شما را بیشتر می کند. در این صورت، با خیالی راحت به هر کجا که بخواهید می توانید بروید و از ردیاب خودرو استفاده کنید. شما می توانید با مراجعه به وب‌سایت نیکان جی پی اس (nikangps.com) اطلاعات بیشتری را درباره محصول ردیاب آهنربایی نظامی NG8000 کسب و در نهایت خرید کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا