مکمل بنزین
برگزیده‌هاخبرشرایط فروش

اولین شرایط فروش سوئست DX3 به همراه تغییرات آپشن، اعلام شد

بالاخره و پس از مدتی کوتاه از افتتاح خط تولید خودرو سوئست DX3 توسط شرکت دیارخودرو در شهر گلپایگان، شرایط فروش این خودرو برای اولین بار اعلام شد. باتوجه به اعلام شرکت دیارخودرو، این دوره از فروش به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر صورت گرفته و صرفا نقدی است.

در این دوره از شرایط فروش، قیمت سوئست DX3 حدود 639 میلیون تومان ذکر شده که احتمالا بدلیل اولین بار بودن فروش خودرو مذکور، تخفیف 30 میلیون تومانی نیز در نظر گرفته شده است. پس باتوجه به قیمت 609 میلیون تومانی محصول DX3، باید 449 میلیون تومان بصورت پیش پرداخت (واریز اول) و مابقی که حدود 160 میلیون تومان بوده، در هنگام تحویل خودرو باید پرداخت شود. در این شرایط فروش، سود مشارکت و حتی سود انصراف صفر درصد اعلام شده و تنها جریمه تاخیر در تحویل خودرو که بصورت روزشمار با نرخ سالیانه 20 درصد بوده، درصورت تاخیر در تحویل، به مشتریان پرداخت خواهد شد. زمان تحویل حودرو 45 روز کاری بوده و مشتریان می‌توانند از بین طیف رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز و بژ، به دلخواه یکی را انتخاب و اقدام به خرید بکنند.

دیار خودرو سوئست DX3 را با 100 هزار کیلومتر یا 4 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش عرضه کرده و متقاضیان می‌توانند به دفتر مرکزی شرکت دیار خودرو مراجعه و یا با شماره‌های درج شده در طرح فروش خودرو تماس حاصل نمایند.

در زیر هم تصویر شرایط فروش منتشره توسط خود شرکت دیارخودرو را می‌توانید مشاهده بکنید.اما جدا از اعلام جزئیات شرایط فروش خودرو سوئست DX3، شرکت دیارخودرو با انتشار و به نوعی بروزرسانی کاتالوگ این محصول، می‌توان فهمید که در نسخه نهایی و تجاری که به مشتریان تحویل داده خواهد شد، خودرو دارای چهار ایربگ راننده، سرنشین و به ترتیب جانبی راننده و جانبی سرنشین بوده و خبری از ایربگ های پرده‌ای نیست.

معرفی کوتاه

مجهز به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی 4A91T است که با اتصال به یک گیربکس 8 سرعته CVT، توانایی تولید 154 اسب بخار، قدرت و 225 نیوتن متر، گشتاور را دارد. میتوان انتظار داشت که این خودرو باتوجه به وزن و پیشرانه ای که به آن متصل شده، در میان پرشتاب ترین خودروهای چینی حال حاضر بازار ایران قرار گیرد.

از امکانات این خودرو می‌توان به 4کیسه هوا (راننده، سرنشین و دو جانبی)، دوربین 360 درجه، سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، سامانه توزیع الکترونیکی نیروی ترمز (EBD)، ترمز کمکی، سامانه کنترل پایداری (ESP)، سامانه کنترل کشش (TCS)، سامانه کنترلی پایین آمدن از سرازیری، ترمز پارک برقی، سنسور نور و باران، سقف پانوراما، سنسورهای هشداردهنده موانع در قسمت جلو و عقب خودرو، آینه تاشو برقی به همراه گرمکن، تنظیم ارتفاع چراغ‌های جلو بصورت تطبیقی، تریم چرمی کابین، مانیتور 7 اینچی لمسی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه ای، قابلیت استارت خودرو از راه دور، کروزکنترل، سیستم هشدار حادثه‌ای و… اشاره کرد.

در زیر هم تصویر کاتالوگ نسخه نهایی و قابل تحویل به مشتریان خودرو سوئست DX3 قابل مشاهده میباشد.تصاویر نسخه تولید

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. قیمتش به نسبت خوبه. ولی قیمت فیدلیتی رو هم باید در نظر گرفت :))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا