مکمل بنزین
گوناگونخبر

دریافت 5 ستاره ایمنی توسط تویوتا پریوس 2016

نسل چهارم تویوتا پریوس موفق به دریافت 5 ستاره ایمنی از موسسه یورو NCAP شده است. پریوس در جدیدترین تست موسسه یورو NCAP، به لطف سیستم رانندگی خودکار عملکردی فوق‌العاده داشت. پریوس از نظر ایمنی در شرایط خوبی به سر برده و مجهز به سیستم‌هایی مانند؛ کروز کنترل تطبیقی و هشدار دهنده خروج از جاده است.

18527055721557304504

مشتریان تویوتا، با پرداخت مبالغی بیشتر می‌توانند از سیستم‌هایی مانند؛ هشدار دهنده نقاط کور، دوربین دید عقب و هشدار دهنده ترافیک در تویوتا پریوس استفاده کنند.

امتیازهای تویوتا پریوس 2016، بدین شرح است:

  • 92 درصد برای ایمنی سرنشینان بزرگسال
  • 82 درصد برای ایمنی سرنشینان کودک
  • 77 درصد برای ایمنی عابرین پیاده
  • 85 درصد برای تکنولوژی کمک به ایمنی

موسسه NCAP اعلام کرده که پریوس 2016، به طور کامل از تمام مناطق حساس بدن محافظت کرده و به لطف سیستم ترمز مستقل، حداکثر نمرات قبولی را اخذ کرده است. علاوه بر تویوتا پریوس، خودروی سوزوکی Baleno هم در تست جدید موسسه NCAP شرکت کرد و  تنها موفق به دریافت سه ستاره ایمنی شد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. تویوتا و بنز و بی ام و احترام دارند واگر ظاهرشون هم به دل نشینه بازم عالی هستند مثل دانشمند ویا عالمی که از لباسش خوشتنون نیومده ولی باید بهش احترام بگذارید ولی ماشینهای چینی و حتی بعضی کره ای ها اگر هم زیبا باشند چون اصالت ندارن قابل اعتماد نیستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا