مکمل بنزین
گوناگونتماشاخانهخبر

نگاهی کوتاه و گرافیکی به جک J4

کمپانی جک چند سالی است که به واسطه به‌کارگیری طراحان بزرگ صنعت خودروسازی جهان، توانسته تا در چین هم خودی نشان دهد. در ایران نیز این کمپانی چینی حضور گسترده‌ای داشته و با همکاری شرکت کرمان خودرو، در سالیان اخیر موفق به کسب آمار فروش بسیار خوبی برای محصولات خود در بازار خودرویی کشور شده است.

اما در این میان، محصول جک J4 که درحال حاضر تنها سدان مونتاژی شرکت کرمان موتور بوده، قرار است تا در آینده نزدیک با داخلی سازی بالایی وارد خط تولید این شرکت شود.جک J4

جک J4 سدانی که چندین سال از حضورش در بازار ایران میگذرد، همچنان یکی از گزینه‌های اتوماتیک مطلوب مشتریان و بازار است. البته در نگاه اول شاید کمی از نظر سطح آپشنی نسبت به سایر خودروها نقایصی داشته باشد، اما همین که برای برخی تنها امکانات کاربردی در یک خودرو وجود داشته باشد کافی است. جک J4 هم جزو همین قائده بوده و تنها امکانات کاربردی مانند کروزکنترل، آینه‌های تاشو برقی به همراه گرمکن، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، چراغ‌ها مجهز به سیستم مشایعت تا درب منزل، روکش چرمی صندلی‌ها، بالابرهای برقی شیشه ها، سیستم الکترونیکی ضد سرقت، فرمان با قابلیت جذب ضربه و… را دارد.

درست است که این خودرو با امکانات کامل به بازار کشورمان عرضه نشده، اما گویا کرمان موتور خواسته تا خودرویی کم دردسرتر را به مشتریان عرضه کند. در بحث فنی، J4 دارای یک پیشرانه 1.5 لیتری است که به واسطه اتصال به یک گیرکس CVT، توانایی تولید 103 اسب بخار، قدرت و 146 نیوتن متر، گشتاور را دارد.

اما درکل چرا باید جک J4 را خرید؟!

با ذکر این نکته که همه چیز یک خودرو امکانات نیست، باید به فضای سرنشین مناسب، مصرف سوخت مناسب، طراحی مناسب، خدمات پس از فروش و… جک J4 اشاره کرد که مشتریان این خودرو به همین دلایل J4 را خریداری کرده‌اند.

در پایان شما را به تماشای اینفوگرافی ویدئویی که شرکت کرمان موتور به صورت رسمی منتشر کرده، دعوت می‌نماییم.

 

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام آقای هاشمی ، در این چند ماه اخیر مپنا با کرمان موتور همکاری بسیار جدی در زمینه تولید خودرو برقی و خودرو برقی اشتراکی انجام دادن اگه زحمتی نداره یه مقاله در این مورد بنویسید روشن بشیم که اون خودرو چیه و ایا روی پلتفرم j4 میخوان کاری کنن یا چی؟ تو سایت mapev.ir نوشته بود بزودی یکی از محصولات مشترک جدید برقی رونمایی میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا