مکمل بنزین
خبرشرایط فروش

شرایط فروش فیات دوکاتو با کاربری‌های جدید اعلام شد

مدتی پیش بود که پایگاه خبری چرخان از ورود محموله‌های جدید شرکت پارسیان موتور در جهت عرضه فیات دوکاتو با کاربری‌های متفاوت و جدید خبر داده بود. اکنون با رسیدن محموله‌های مذکور و تکمیل شدن دوکاتوها، شاهد آغاز عرضه آنها هستیم.

اینطور که شرکت پارسیان موتور در جدیدترین شرایط فروش دوکاتو اعلام کرده، این محصول با سه نوع تیپ و کاربری به فروش می‌رسد. مدل اولی در قالب مینی‌بوس عرضه شده و مجهز به گیربکس دستی می‌باشد. در این مدل، شاهد عرضه با دو نوع شرایط فروش اعتباری 12 الی 48 ماهه و یا بصورت نقدی هستیم. البته شایان ذکر است که باتوجه به مدل فروش نقدی، قیمت در این مدل، پایین‌تر از مدل فروش اعتباری می‌باشد. موعد تحویل هردو 30 روز کاری است.

اما به کاربری VIP فیات دوکاتو می‌رسیم. در این مدل هم باتوجه به دستی بودن گیربکس و قابلیت شماره‌گذاری‌ به صورت شخصی و یا عمومی، شاهد قیمت یک میلیارد و ششصد و سی میلیون تومان هستیم. در این مدل هم تحویل به مدت 30 روز کاری انجام شده و فروش تنها به صورت نقدی است.

اما در مدل بعدی که مانند قبلی VIP است، تنها تفاوت آن در گیربکس اتوماتیک 9 سرعته ZF بوده و به صورت نقدی مدت‌دار با قیمت یک میلیارد و هشتصد و هشتاد میلیون تومان به فروش می‌رسد. مانند نوع فروش این دوکاتو اتوماتیک، موعد تحویلش هم زمان‌دار بوده و با شرط 120 روز کاری به مشتریان عرضه میگردد.

معرفی کوتاه

فیات دوکاتو دارای یک موتور 2287 سی سی است که با درنظر گرفتن نسخه مونتاژی در ایران و با اتصال به گیربکس 6 سرعته دستی، توانایی تولید 130 اسب بخار، قدرت و 320 نیوتن متر، گشتاور را دارد. هم‌چنین بهتر است بدانید که حداکثر سرعته دوکاتو، 150 کیلومتر بر ساعت است.

این ون در بازارهای جهانی، از امکانات به نسبت خوبی بهره‌مند بوده؛ اما در نسخه در نظر گرفته شده برای بازار ایران، آپشن‌های دوکاتو کاهش یافته که این امکانات به شرح ذیل است:
• دوربین دید دنده عقب به همراه قابلیت دید در شب
• رادیو و مانیتور
• کنترل تهویه مطبوع برای هرسرنشین
• سانروف
• رکاب و درب جانبی برقی
• چراغ روز (Day Light)
• رینگ آلیاژی
• و…

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. ۲میلیارد واسه مینی بوس فیات، ونزوئلا کجایی که ما هم شدیم عین تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا