مکمل بنزین
رپورتاژ

خاص‌ترین هتل‌های کیش

اگر در سفر به کیش هتلی که در آن اقامت می‌کنید برایتان مهم است و دوست دارید در جایی ویژه و خاص چند شبی را بگذرانید، این مطلب برای شماست. 2 هتل 5 ستاره و معروف را در ادامه به شما معرفی می‌کنیم و ویژگی منحصر به فرد هر کدام را برایتان خواهیم گفت. در آخر هم به روشی مطمئن، سریع، و راحت برای رزرو آنلاین هتل و اقامتگاه در جزیره کیش اشاره می‌کنیم.

هتل داریوش

معماری و طراحی بنای هتل داریوش به سبک تخت جمشید، کاملا آن را از بقیه هتل‌های کیش متمایز می‌کند و حال و هوای موزه را به آن داده. در دکوراسیون فضای داخلی و عمومی هتل سلیقه زیادی به کار رفته و همه‌چیز به بهترین نحو چیده شده است. اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل بزرگ، تمیز، و روشن هستند و آرامش را در تمام طول اقامتتان احساس خواهید کرد. برای اقامت در هتل داریوش کیش، می‌توانید از بین اتاق، سوئیت، و کاباناهای هتل انتخاب و رزرو کنید که برخی به باغ و محوطه و برخی به دریا دید دارند.

هتل تمامی امکانات و خدمات استاندارد یک هتل 5 ستاره کیش را دارد؛ از رستوران و کافی‌شاپ گرفته تا امکانات تفریحی مانند استخرهای روباز، زمین تنیس، و سالن بیلیارد. محوطه بزرگ و فضای سبز، نزدیکی به ساحل و دریا، و دسترسی مناسب به مراکز خرید و جاهای مهم جزیره به مزایای هتل اضافه کرده‌اند.

هتل ترنج

هتل ترنج برخلاف بسیاری از هتل‌های کیش، در قسمت غربی و بر روی آب ساخته شده. سوئیت‌های هتل ترنج کیش همگی بر روی دریای خلیج فارس قرار دارند و در اتاقتان می‌توانید از طریق کف‌های شیشه‌ای زیرپایتان و آب را ببینید و یا در بالکن‌ بنشینید. مجموعه‌ی این ویژگی‌ها باعث شده تا مسافران زیادی که به دنبال تجربه اقامتی جدید و آرام در جزیره هستند به سراغ رزرو هتل ترنج کیش بروند. سالن بازی ساحلی، استخر، سونا و جکوزی، و سالن بدنسازی برای استفاده مهمانان هتل قرار گرفته. هتل دارای چندین رستوران بوده و صرف غذا در رستوران ساحلی و رستوران خورشید هتل ترنج، فراموش‌نشدنی خواهد بود.

رزرو هتل کیش

برای رزرو آنلاین هتل در جزیره کیش، سایت اسنپ‌تریپ راحت‌ترین روش برای این کار است و بهترین خدمات را دارد. با وارد کردن تاریخ مورد نظرتان برای رزرو هتل کیش، می‌توانید به بررسی قیمت هتل‌ها و اتاق‌ها بپردازید و نزدیک‌ترین گزینه به سلیقه‌تان را انتخاب کنید. خدمات پشتیبانی اسنپ‌تریپ به صورت 24 ساعته در تمامی روزهای هفته ارائه می‌شود. اما مهمترین مزیت رزرو هتل از اسنپ‌تریپ، داشتن بهترین قیمت و بیشترین تخفیف است که اقامت در شلوغ‌ترین ایام سفر به کیش را برایتان ممکن می‌کند. عکس، امتیاز، و نظرات کاربران هم بر روی سایت قرار می‌گیرند تا با اطمینان بیشتر و خیالی آسوده نسبت به رزرو هتل اقدام کنید. در زمان کنسلی رزرو هم پشتیبان‌ها در کنارتان خواهند بود و شما را قدم به قدم راهنمایی خواهند کرد.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا