Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

تست خاص: بررسی ویدئویی نیسان ماکسیما

در بازار فعلی خودرو کشورمان، با افزایش غیر منطقی خودروهای صفر کیلومتر؛ بیشتر از نیمی از مردم دیگر توان خرید خودروی صفر ندارند و گاها با مبالغی حتی در حدود 200 یا 300 میلیون تومان نیز، نمی‌تواند یک انتخاب خوب در حوزه خودروهای صفر کیلومتر داشته باشد. طبیعتا انتخاب خودروهای با کیفیت و مناسب دست دوم، بهترین راهکار برای این افراد است.

یکی از محصولات قدیمی ولی با کیفیت کشورمان، نیسان ماکسیما است که حتما همه ایرانیان آنرا با کیفیت و موتور قدرتمندش می‌شناسند.  پس از آنکه بررسی دنا پلاس توربو اتوماتیک، هایما S7 توربو، چری تیگو 5، بی‌ام‌دبلیو ایکس 4 و SWM G01 و نهایتا چری تیگو 7 را انجام دادیم، قرعه به نام این خودروی قدیمی ژاپنی افتاد تا زیر تیغ بررسی دقیق و بدون جانبداری ما قرار بگیرد.

همچون قبل، تلاش کردیم تا یک نقد منصفانه را انجام دهیم، چرا که متاسفانه درصد بسیار زیادی از بررسی‌هایی که امروزه در میان رسانه‌های مختلف و به‌خصوص برای خودروهای تازه وارد انجام می‌گیرد، به سفارش و یا پشتیبانی عرضه کنندگان این خودروها در داخل کشورمان تهیه شده و برای همین از واقعیات موجود تا حد زیادی به دور هستند.

در واقع کاربران با مشاهده اکثر ویدیوهای به اصطلاح بررسی، قادر به دریافت اطلاعات واقعی و به دور از تعصب و جانبداری نیستند و آن چیزی را می‌بینند که نمایندگی و عرضه کننده آن محصول، دوست دارد تا بیان شود. این بررسی‌ها اغلب با حذف یا کمرنگ نشان دادن معایب و بولد کردن مزایا به نمایش درمی‌آید و حتی گاهی به جز بیان یک سری ویژگی‌ها و مشخصات به همراه تصاویر رنگارنگ و جذاب بصری، چیز خاصی برای ارایه ندارد.

نتیجه چنین مدل از بررسی، باقی ماندن مشتری در تاریکی و حتی بدتر از آن، سوق دادنش به سوی مسیری اشتباه بوده که در پایان می‌تواند منجر به یک انتخاب اشتباه در خرید شود، مساله‌ای که با توجه به قیمت بسیار بالا و عرضه محدود خودرو در کشورمان، تبعات جبران ناپذیری برای مصرف کننده نهایی خواهد داشت.

حال بدون هیچ حرف و حدیث اضافه، از شما دعوت می‌کنیم تا به تماشای ویدیوی بررسی نیسان ماکسیمای اتوماتیک و دنده ای بنشینید و این را بدانید که این تست خاص، به‌صورت کاملا مستند و واقعی تهیه شده و با پشتیبانی شما عزیزان، به سراغ محصولات دیگر هم خواهیم رفت.

این ویدئو با همکاری پیج اینستاگرامی سالار ریویوز انجام شده است: salar.reviews@

 

5 دیدگاه
  1. علیرضا می گوید

    خسته نباشید ، بررسی خوب برای یک خودرو خیلی خوب انجام دادید ، ممنون . منتظر بررسی JAC S5 هم هستیم .

  2. kastech می گوید

    بالاخره یه ماشین جذاب تست شد

  3. امیرعلی ش می گوید

    خیلی منتظر بودم برا بررسی جدیدتون عالی بود که خودرو های کارکرده رو هم بررسی میکنید تو بخش خودرو های کارکرده میتونید ضعف این ماشین هارو هم تو بخش فنی بگید که مثلا گفتید عقبش در میره ولی خرابی های ماکسیما مثلا بیشتر چی هستش مثلا آیا مثل ۲۰۶ ها اکثرا مشکل برقی پیدا میکنن یا مثل ۴۰۵ ها زود واشر سر سیلندر میسوزونه یا …. ؟

  4. امین نوروزی می گوید

    سلام. من همچنان منتظر بررسی x22 دنده‌ای هستم.
    ممنونم از سایت خوبتون…

  5. پرویز اسماعیلی می گوید

    سلام ماکسیما سولتان عالی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.