Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

اجاره ماشین در توریستی ترین شهرهای آسیا چگونه است؟

سفر ماجراجویانه با تور سریلانکا

سریلانکا، سرزمینی که ترکیبی از بناهای باستانی یاد بود دوران استعمار و همینطور طبیعت سرسیز و بی نظیر به همراه خطوط ساحلی اقیانوس هند است که هر کسی را مجذوب خود می کند. تور سریلانکا 1400 پیشنهادی از سوی الفبای سفر به شما می باشد که یک سفر خاص در یک کشوری خاص را تجربه کنید.

اجاره ماشبن در سریلانکا

از آنجا که جاده های سریلانکا باریک است ، توصیه می شود یک ماشین جمع و جور اجاره کنید. به علاوه ، این جزیره به اندازه کافی کوچک است تا بتوانید در یک روز حرکت کنید. اگر می خواهید از مناطق مرتفع سریلانکا ، میراث جهانی یونسکو کاوش کنید ، ممکن است بخواهید ماشین های محکم تری اجاره کنید ، زیرا جاده ها ناهموارتر و پرتلاطم تر هستند.
اجاره اتومبیل در سریلانکا بیشترین آزادی را برای شما فراهم می کند و در مقایسه با استفاده از سرویس قطار وقت گیر ، در وقت شما صرفه جویی می کند. غالباً ، وسایل حمل و نقل عمومی نمی توانند مانند یک ماشین شما را به مناطق خاصی برسانند. برای پیمایش در سراسر کشور ، توصیه می شود که دستگاه GPS را از شرکت کرایه اتومبیل خود اجاره کنید که می توانید روزانه حدود  12 دلار آن را تهیه کنید.

اجاره ماشین در سریلانکا

چندین بزرگراه جدید در سریلانکا پیدا خواهید کرد که شرایط رانندگی خوبی را برای اتومبیل اجاره ای شما فراهم می کنند. بزرگراه Colombo-Katunayake فرودگاه بین المللی Bandaranaike را به پل Kelani در ساحل متصل می کند ، مسیری که می توانید با آن 30 متر طی کنید. بزرگراه جنوبی 161 کیلومتر (100 مایل) طول دارد و از جنوب در کوتاوا تا ماتارا امتداد دارد ، در حالی که بزرگراه بیرونی دایره ای بزرگراه جنوبی را به بزرگراه کاتونایاکه متصل می کند.
برای استفاده بیشتر از رانندگی در سریلانکا ، دانستن ساعات شلوغی در جاده ها ، به ویژه در شهرهای بزرگ ، مهم است. توصیه می شود فقط در ساعات 8:30 صبح تا 2:30 بعد از ظهر یا بعد از ساعت 8 عصر در شهرها و شهرهای بزرگ مانند کلمبو رانندگی کنید.

سفری هیجان انگیز در مالدیو

اگرچه مالدیو برای بسیاری از افراد مقصدی ارزان نیست، اما در سالهای اخیر همواره به یکی از گزینه های سفر تبدیل شده است. ماله پایتخت مالدیو، دارای مجموعه ای از مکانهای دیدنی است که باید در برنامه سفر هر بازدید کننده ای قرار بگیرند. اما اگر تور مالدیو خریداری کردید و خواستید سفرتان متفاوت تر باشد و به هرجایی که علاقه مندید بروید حتما پیشنهاد زیر را بررسی کنید.

نحوه اجاره اتومبیل در مالدیو

هنگام بازدید از مالدیو ، چیزهای زیادی برای دیدن و انجام وجود دارد. اجاره اتومبیل به شما امکان می دهد در برنامه سفر خود بسته بندی بیشتری انجام دهید ، بنابراین می توانید در مسیرهای مختلف مورد کاوش قرار بگیرید و معتبرترین قسمتهای مقصد مورد نظر خود را کشف کنید.
برنامه های شما هر چه باشد ، داشتن مجموعه ای از چرخ های شخصی ، سطحی از آسایش را فراهم می کند که اتوبوس ها و قطارهای محلی به راحتی فراهم نمی کنند. نیازی به ذکر این فرصت نیست که هر زمان که شما (یا بچه ها) به نوشیدنی یا استراحت حمام نیاز دارید متوقف شوید.

حمل و نقلی راحت در ماله مالدیو

از طریق سایت Orbitz یک ماشین اجاره کنید و بر اساس نوع اتومبیل، دیدگاه مشتریان، قیمت و کمپانی اتومبیل کرایه ای فیلتر کنید تا اجاره ای متناسب با سبک سفر خود پیدا کنید. شما حتی در انتخاب محل تحویل و مشخصات خودرو مانند مسافت پیموده و ما در اینجا برای رسیدن به این هدف به شما کمک خواهیم کرد.

با خرید و رزرو تورهای مسافرتی ترکیبی، داخلی و خارجی آژانس مسافرتی الفبای سفر، سفری عالی را در پیش دارید. ارزانترین پکیج های تور استانبول، تور آنتالیا، تور کوش آداسی، تور دبی، تور مالزی، تور تایلند، تور چین، تور روسیه، تورهای اروپایی و تورهای لوکس و لاکچری آژانس مسافرتی الفبای سفر را در وبسایت این آژانس هواپیمایی به آدرس (www.alefbatour.com) مراجعه کنید.

 

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.