Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

سایپا به خبر نصب مانیتوری نامشخص برروی شاهین، واکنش نشان داد!

روزهای گذشته بود که پایگاه خبری چرخان باتوجه به ارسال ویدئویی توسط مالک یک دستگاه خودرو شاهین، از نصب مانیتوری نامشخص برروی این خودرو خبر داد. اما روز گذشته بود که روابط عمومی شرکت سایپا خبری رسمی تحت عنوان تامین مالتی‌مدیای سایپاشاهین از منبع داخلی سوم را منتشر کرد.

خبری که گویا در واکنش به مطلب منتشر شده در سایت چرخان بوده و ما نیز بنا طبق وعده، متن منتشره توسط سایپا را در اختیار شما مخاطبان عزیز قرار میدهیم.

بنا به اعلام گروه خودروسازی سایپا، محمدحسن جبلی‌جوان به عنوان معاون کیفیت این گروه از تولید سامانه مولتی‌مدیا خودرو شاهین توسط یک شرکت جدید به منظور تسریع در تحویل این‌خودروها به مشتریان خبر داده و با بیان اینکه مولتی‌مدیای جدید از نظر کارایی و قابلیت‌ها، منطبق با مدل استاندارد تعریف شده، اشاره کرد که این مانیتور تفاوتی با مدل ساخته شرکت کروز ندارد. ایشان همچنین در ادامه گفت که گروه خودروسازی سایپا باهدف استفاده از ظرفیت‌های داخلی جهت بومی‌سازی قطعات و همچنین تسریع در تکمیل خودروهای تولیدی و تحویل آنها به مشتریان، علاوه بر مولتی‌مدیا سراتویی و محصول شرکت کروز، تامین مولتی‌مدیا از منبع سوم را آغاز کرد.

معاون کیفیت گروه سایپا تصریح کرد که شرکت رایان فن‌ کاو اندیش به‌عنوان تامین‌کننده سوم، مولتی‌مدیای تولیدی خود را در اختیار سایپا قرار می‌دهد که این محصول بر روی خودروهای تحویلی نصب و تحویل مشتریان شده است. به گفته وی محصول تولیدی شرکت مذکور از نظر قابلیت‌ها، کیفیت و کارایی با استانداردهای مورد نظر خودرو سایپاشاهین تولید می‌شود.

معاون کیفیت گروه سایپا با اشاره به برخی تفاوت‌های موجود در دفترچه‌های تحویلی برخی مشتریان با مالتی‌مدیای خودرو، گفت: این تفاوت به‌دلیل عدم چاپ دفترچه راهنما از سوی شرکت سازنده بوده که در حال حاضر حل شده و شرکت مذکور دفترچه راهنمای منطبق با مالتی‌مدیای تولیدی خود را در اختیار گروه سایپا قرار داده تا توسط این مجموعه به‌دست مصرف‌کنندگان برسد.

جدا از خبر اعلامی شرکت سایپا، اما مالک خودرو شاهین که ویدئو بررسی این مولتی مدیا را نیز به چرخان ارسال کرده، از وجود تفاوت های کارکردی میان مانیتور ساخته شده شرکت کروز در مقایسه با مانیتور شرکت رایان فن کاو اندیش خبر داده بود.

بخوانید:

 ماجرای عجیب تحویل شاهین با مانیتوری نامشخص (ویدئو)
14 دیدگاه
  1. علی می گوید

    اصلا یکی نیست. کیفیت مانیتور سومی خیلی بده!

  2. مصطفی می گوید

    رفتن مانیتور فیک قالب مشتری کردن بعد میان صورت مسئله رو پاک میکنن

  3. حمید می گوید

    بخورید! بخورید! که میوه درخت زقّوم گوارای وجودتان باد.
    ( آن درختى است که از قعر جهنم مى روید!)؛ «انَّها شَجَرَهٌ تَخْرُجُ فى اَصْلِ الْجَحیم»(۴).
    کم فروشی و گران فروشی!؟ چه در وسائل مصرفی و چه در مواد خوراکی….

    ثُمَّ إِنَّکُمْ أَیُّهَا الضَّآلُّونَ الْمُکَذِّبُونَ لَأَکِلُونَ مِن شَجَرٍ مِّن زَقُّومٍ[واقعه–۵۱ تا ۵۲]
    همانا، ای گمراهان انکار کننده! حتماً از درختی (بدمنظر و بد طعم و بدبو) که زقّوم است خواهید خورد.

  4. علی می گوید

    بد ترین و زشت ترین و کوچک ترین مانیتوری که دیدم

  5. امیر می گوید

    آقا این مانیتور از نظر عملکرد کلا داغونه به بلوتوس وصل نمیشه و همیشه هنگه خودبه خود خاموش میشه و دیگه روشن نمیشه برق دزدی داره و کل سیستم برق ماشین داغون میکنه و پشت آمپرا همیشه روشن میمونه باطری ماشین خالی میکنه در عرض یکی دو روز و همچنین از سایپا اومدن واسه باطری به باطری که فیوز ۱۲۵ و سیم مربوطه ذوب شد دو هفته اس به شرکت رایان فن کاو اندیش خبر دادیم که قرار ی ضبط دیگر ارسال کنن که تا کنون ضبطی بدست ما نرسیده لطفا اطلاع رسانی کنید حق مصرف کننده خیلی ضایع شده یکی به داد ما برسه

  6. ناشناس می گوید

    اصلا به درد نمیخوره من ۲ بار تعویض کردم

  7. ناشناس می گوید

    سلام . مانیتور ماشین قفل شده چطوری باز میشه

  8. محسن می گوید

    خیلی نامردی سایپا، چرا با زانو!

    1. ناشناس می گوید

      صص

  9. داوود می گوید

    اصلا وای فای و بلوتوث تعطیل هست جی پی اس و اینام هیچ درحد پخش معمولیه فلش و اینچیزا

  10. محمد می گوید

    من این مانیتور دوبار عوض کردم این سومی هم همون آشغال مثل دوتای قبلیه من دو روز مرخصی گرفتم برا تعویض این مانیتوزها اگه مشکل و ایراد ندارن چرا دوبار تعویض کردن؟ کلا سیستم برق ماشین رو به هم میزنه چرا سایپا همچین مشکلی برا ما پیش آورد؟ برا ما هم مثل قبلیا مانیتور کروز می ذاشتن

  11. علی می گوید

    سایپا باید فراخوان بده و این مونیتور ها را عوض کند و همون کروز را بذارد

    1. ناشناس می گوید

      اقای قاسمی مدیر رایان فن کلفت تر از این حرف هاس

  12. فرامرز می گوید

    اگر پای رانت در میان نیست، چرا مدیران سایپا آبروی خود و محصول شاهین را، گره به مونیتور رایان کاو اندیش کرده اند و چرا تعویض نمیکنند؟

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.