مکمل بنزین
برگزیده‌هاخبرشرایط فروش

اولین شرایط فروش رسمی فیدلیتی توسط بهمن موتور منتشر شد

پس از کش و قوس فراوان، بالاخره شرکت بهمن موتور شرایط فروش رسمی فیدلیتی را در قالب طرح فروش فوری و به صورت رسمی اعلام کرد. البته روز گذشته بود که مدیرعامل گروه بهمن از قیمت این خودرو پرداشت و اکنون شاهد انتشار اولین سری از شرایط فروش فیدلیتی هستیم.

این‌ طور که معلوم است، گویا شرکت بهمن موتور تعدادی سهمیه فروش را برای نمایندگی‌های خود در نظر گرفته و این نمایندگی‌ها، فیدلیتی را به صورت آزاد به فروش می‌رسانند.

با انتشار رسمی طرح فروش فیدلیتی پرایم، شاهد عرضه این خودرو در دو مدل 5 و 7 نفره هستیم. تیپ پرایم 1 که پنج نفره بوده، قیمتی معادل 655 میلیون موعد تحویل نیز هفته سوم مردادماه 1400 ذکر شده است. هم‌چنین مدل سال خودرو 1400 بوده و مشتریان می‌توانند هر دو مدل فیدلیتی پرایم را با رنگ ‌های سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی خریداری کنند. البته لازم به ذکر است که شرکت بهمن موتور این خودرو را تنها با یک تریم رنگ کابین به فروش میرساند.

در این دوره از شرایط فروش فیدلیتی، سود مشارکتی در نظر گرفته نشده و تنها سود انصراف 15 درصدی در اختیار ثبت‌نام کنندگان قرار خواهد گرفت. آنطور که در ضوابط شرایط فروش مذکور بیان شده، حواله های ثبت‌نامی از شرکت بهمن موتور قابل صلح نیست. هم‌چنین گارانتی فیدلیتی، 5 سال یا 150 هزار کیلومتر که کدام زودتر فرا برسد، اعتبار خواهد داشت. همچنین  یک سال یا 20 هزار کیلومتر نیز سرویس خدمات پس از فروش رایگان برای فیدلیتی در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که فروش فوری فیدلیتی از روز سه شنبه مورخ 1400/04/01 و ساعت 9 صبح آغاز شده و تا ساعت 16 همان روز و یا تا تکمیل ظرفیت فروش، زمان خواهد داشت.

شما مخاطبین پایگاه خبری چرخان، می‌توانید در زیر تصویر شرایط فروش خودرو بهمن فیدلیتی پرایم را در هردو تیپ که در قالب فروش فوری اعلام شده را مشاهده کنید.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫9 دیدگاه ها

  1. از اونجایی که هیچ ارزونی بی دلیل نیست(البته از بد روزگار مجبوریم بگیم ۶۵۰ تومن ارزونه) بگذریم،تفاوتهای فاحشی بین نسخه چینی ( jetour X70s) و فیدلیتی ایرانی هست. روی نسخه چینی موتور ۱.۶ لیتری ۱۹۷ اسب بخاری با گیربکس ۷ دنده اتومات نصبه ولی روی فیدلیتی موتور ۱.۵ لیتری داخلی سازی شده شرکت تیوان ۱۵۶ اسبی با گیربکس ۶ دنده دو کلاجه،والبته با احتساب همه موارد فوق باز ، حتی قرار نیست به این قیمت دست مشتری واقعی برسه

    1. سلام؛ در برخی نسخه های چینی این خودرو، موتور 1.5 لیتری توربو هم متصل شده است.

  2. چه خبره چرا انقد گرون مگه چه اتفاقی اوفتاده یه سری به نمایندگی های کشورهای دیگه بزنید خجالت بکشید

  3. امروز بعد از کلی پول جمع کردن وارد سایت شدم و تا مرحله پرداخت از درگاه بانک رفتم و درگاه رو هم انتخاب کردمو دکمه ورود به درگاه رو که زدم با یهو برگشتم به همون صفحه اول ثبت نام و تاوقتی که کلا سایت فروشش بسته شد هرگز نتونستم وارد قسمت دوم تکمیل مراحل ثبت نام و پرداخت بشم ،واقعیت اینه قیمت این خودرو همون 950 تومنی هست که نمایندگی های این شرکت در بازار آزاد میفروشن و قیمت 655 تومن یک شو رسانه ای است برای فروش بیشتر خودشون ، اگر راست میگن چرا هیچ عکسی از خریداران و خودروهای تحویلی و یا لیست خریداران قبلی مثل دیگنیتی نیست؟ دو ماه پیش هم سر دیگنیتی از همین کلاهبرداری استفاده کردن ، کسی هم نیست پیگیری کنه این خودروها چطور همه سر از بازار آزاد درمیارن و با 200 الی 300 میلیون بالاتر از نرخ شرکتی فروش میرن.

  4. سلام بنده هم سر ساعت ۹ هر چه تلاش کردم و اطلاعات طولانی رو وارد کردم وارد مرحله پرداخت نشد و سایت خراب بود حقیقتاً اگر اینها نمی خوان ماشین رو بفروشن چرا مردم رو سر کار می زارن

  5. خب داداش زنگ بزن به فتا برات پیگیری نمیکنن که تو باید اطلاع بدی به برادران زحمتکش فتا و نیروی انتظامی تا کاری برات انجام بدن

    البته اگه اونا پارتی داشته باشن دیگه برادران زحمتکش نیروی انتظامی هم کاری از دستشون بر نمیاد

    چون همه میدونن قوه ق ض ای ی ه از نیروی انتظامی بالاتره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا