Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

پرشین گیفت کارت، مرکز خرید گیفت کارت و جم بازی

استفاده از گیفت کارت و در واقع خرید گیفت کارت باعث شده است که دسترسی افراد به کالاها و خدمات مختلف ساده تر و سریع تر از گذشته باشد. گیفت کارت به نوعی از کارت های اعتباری گفته می شود که اعتبار آنها به صورت مجازی بوده و نمی توان آن را به حساب ها یا اشخاص دیگر منتقل کرد.

گیفت کارت ها معمولا توسط شرکت ها و ارگان های مشهور و معتبر دنیا تولید و با هدف رفاه کاربران عرضه می شوند. فرد می تواند با استفاده از این کارت ها کالاهای خود را خریداری کند و به برنامه ها و داده ها و خدمات اینترنتی دسترسی داشته باشد.

رایج ترین گیفت کارت ها

امروزه تقریبا تمام شرکت ها و کمپانی های معروف گیفت کارت ها را عرضه می کنند و هر کدام از آنها قابلیت ها و کاربردهای متعددی دارند و برای اهداف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. کاربران می توانند از گیفت کارت هایی همچون گیفت کارت های spotify، skype، eBay، facebook برای اهداف مختلف استفاده کنند. علاوه بر این موارد گیفت کارت های دیگری وجود دارند که کاربردهای متعددی دارند و افراد مختلف می توانند از آنها استفاده کنند.

  1. گیفت کارت پلی استیشن از کمپانی سونی که عاشقان کنسول PS از آن استفاده می کنند.
  2. گیفت کارت آیتونز که کاربران کمپانی اپل از آن استفاده می کنند.
  3. گیفت کارت استیم که محصول شرکت VALVE و افراد می توانند به وسیله آن در شبکه Steam عضو شوند.
  4. گیفت کارت ایکس باکس توسط مایکروسافت عرضه شده است و محبوبیت بالایی در میان عاشقان کنسول ایکس باکس دارد.
  5. گیفت کارت گوگل پلی که از طرف کمپانی گوگل برای رفاه کاربران عرضه شده است.

جم بازی های ویدیویی و موبایلی

شرکت ها و استودیوهای بازی سازی متعددی وجود دارند که بازی ها و محصولات خودشان را به صورت رایگان در اختیار بازیکنان عرضه می کنند اما برای درآمدزایی جم بازی ها را به گیمرها می فروشند. هر بازی دارای یک ارز انحصاری و جم منحصر به فرد است.

گیمرها می توانند برای استفاده از خریدهای درون برنامه ای اقدام به خرید جم بازی ها بکنند. گیمرها قادر هستند با خرید سی پی کالاف دیوتی، خرید یوسی پابجی موبایل ، خرید الماس فری فایر، خرید الماس ایمو، خرید ویباکس فورتنایت و … تمامی آیتم های مورد نظر خودشان را خریداری و آپدیت کنند و از همه امکانات و آپشن های موجود در بازی استفاده کنند و سطح مهارت و بازی خودشان را چندین پله ارتقا بدهند.

خرید گیفت کارت و ارز بازی

سایت ها و فروشگاه های متعددی در سراسر دنیا وجود دارند که در زمینه فروش گیفت کارت ها و جم بازی ها فعالیت دارند. سایت پرشین گیفت کارت (PersianGiftCard) از جمله معتبرترین و پربازدیدترین سایت های فروش گیفت کارت و جم بازی است که خدمات ویژه ای به کاربران ارائه می کند. این سایت دارای پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته می باشد و محصولات را به صورت فوری تحویل می دهد. کاربران و بازیکنان با توجه به درگاه بانکی و ssl مطمئن با اطمینان خاطر گیفت کارت مورد نظر خودشان را خریداری کنند و همچنین اقدام به شارژ فوری محصولات درون برنامه ای و شارژ فوری خرید سکه بازی نمایند.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.