مکمل بنزین
گوناگونخبر

MG 6 Pro با چهره‌ای جذاب معرفی شد

MG 6 سدان کامپکتی است که از سال 2010 توسط ام‌جی تولید می‌شود. این خودرو که نسل اول آن زمانی در کشورمان هم عرضه می‌شد، هم‌اکنون در نسل دوم قرار دارد که اواخر سال 2016 معرفی شد. نسل دوم MG 6 سال گذشته فیس‌لیفتی را تجربه کرد و با ظاهری بروزتر به بازار عرضه شد اما حالا تنها یک سال بعد، ام‌جی فیس‌لیفت دیگری را روی این سدان کامپکت اعمال و آن‌را با نام MG 6 Pro معرفی کرده است.

تغییرات ظاهری اصلی این نسخه در قسمت جلو صورت گرفته و دماغه آن کاملاً نسبت به نسخه قبلی MG 6 تغییر کرده است. این دماغه طبق زبان طراحی جدید ام‌جی شکل گرفته که پیش‌ازاین در مدل‌های MG 5 و لینگ‌هانگ دیده بودیم. ویژگی‌های اصلی این قسمت جلوپنجره‌ای بسیار بزرگ و مشکی‌رنگ به همراه باله‌ای است که از لبه سپر آغاز شده و در طرفین جلوپنجره به سمت بالا حرکت کرده است. یکی دیگر از ویژگی‌های چشمگیر بخش جلویی MG 6 Pro هم چراغ‌های بسیار باریک و دوقسمتی است که بخش اصلی آن‌ها به جلوپنجره متصل شده است.

در عقب خودرو اما حجم تغییرات بسیار کمتر بوده و صرفاً شامل مواردی جزئی مثل دیفیوزر جدید با سر اگزوزهای چهارضلعی بزرگ‌تر و چراغ مه شکن میانی مشابه خودروهای فرمول یک، گرافیک داخلی جدید چراغ‌ها و بال عقب جدید می‌شود که آخر نمایی مشابه خودروهای پیست محور به MG 6 Pro بخشیده است. رنگ بیرونی جدید اختصاصی با نام نارنجی حبابی و رینگ‌های آلیاژی منحصربه‌فرد با کالیپرهای ترمز قرمزرنگ هم تکمیل‌کننده ویژگی‌های بیرونی این سدان جدید چینی هستند.

در داخل خودرو، طراحی کلی کابین و داشبورد نسبت به MG 6 معمولی تغییری نداشته اما صندلی‌های اسپرت دورنگ جدید به‌طور اختصاصی برای این نسخه ارائه شده است. علاوه بر این، در داخل این خودرو قسمت‌هایی مثل دوخت صندلی‌ها، تریم روی کنسول میانی و کمربندهای ایمنی همرنگ بیرون خودرو هستند. در همین حال، در میانه داشبورد یک نمایشگر 10.1 اینچی برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی جای گرفته و صفحه آمپر هم از نوع تمام دیجیتالی است.

MG 6 Pro در بخش قوای محرکه کاملاً با قوی‌ترین نسخه MG 6 یعنی مدل تروفی یکسان است. این یعنی در سینه این نسخه جدید همان پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر توربو با 180 اسب بخار قدرت و 285 نیوتن متر گشتاور قرار گرفته است که انتقال نیروی آن توسط گیربکس‌های شش سرعته دستی یا هفت سرعته دوکلاچه انجام می‌گیرد. این در حالی است که MG 6 Pro با ظاهری تهاجمی و مسابقه‌ای، طبیعتاً به قدرت بیشتری هم نیاز دارد اما همه تغییرات این نسخه صرفاً ظاهری هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا