مکمل بنزین
گوناگونرپورتاژ

از بین لوکس‌ترین خودروهای وارداتی کدام‌ها را انتخاب کنیم؟

اگر شما می‌خواهید سوار بر یکی از برترین خودروهای لوکس وارداتی شوید، اول باید بررسی کنید که چه خودرویی با چه مدلی می‌تواند برای انتخاب ایده آل باشد. ممکن است از دوستان و آشنایان اطلاعاتی درباره مشخصات فنی و موتور خودروهای مختلف شنیده باشید، یا مثلاً با رد شدن از مقابل نمایشگاه‌های ماشین، به لحاظ ظاهری خودروهای لوکس را بررسی کرده باشید. اما توصیه ما به شما این است که بی درنگ به آب نزنید و بدون شناخت کافی اقدام به خرید نکنید.

خودروهای لوکس وارداتی معمولاً امکانات جالب توجهی دارند. از امکانات و تجهیزات تعبیه شده در خودرو گرفته، تا متریال بکار رفته، تجهیزات سرگرمی، قدرت موتور، مصرف سوخت و صدها فاکتور دیگر، همه و همه حالت‌های گوناگونی را در انواع خودروهای لوکس دارند. مثلاً ممکن است یک خودرو ایمنی بالایی داشته باشد ولی امکانات سرگرمی آن محدود باشد؛ یا مثلاً یک خودرو سرعت بسیار بالایی داشته باشد، اما به لحاظ ایمنی قابل اعتماد نباشد. در هر صورت امروز می‌خواهیم با ما همراه شوید و تا چند خودروی ایده آل و لوکس را به شما معرفی کنیم. مطمئناً از خرید این مدل‌ها پشیمان نخواهید شد و لذت وصف ناشدنی از رانندگی خود می‌برید.

ولوو xc90

ولوو ایکس سی 90 Volvo xc90 یکی از ایمن‌ترین شاسی بلندهای جهان است. این خودرو در همه جای دنیا با موتور 4 سیلندر عرضه شده است و برخلاف اکثر شاسی بلندهای وارداتی کشور، موتور 4 سیلندر این خودرو به عنوان ضعیف‌ترین پیشرانه‌اش، تنها سهم بازار کشور ما نیست بلکه این پیشرانه به عنوان پیشرانهٔ بنزینی این خودرو با توانایی و بازده فراوان در همه جی دنیا عرضه شده است.

این خودرو شاسی بلند در سال 2015 در کشور سوئد توسط کمپانی بزرگ خودرو سازی ولوو در دو مدل هیبریدی و بنزینی طراحی و روانه بازار شد. که با توجه به تغییرات و طراحی خارجی و داخلیان معلوم است که می‌خواهد با دو خودرو از کمپانی‌های بزرگ لکسوس از اسیا و رنجروور از بریتانیا رقابت کند. ولوو ایکس سی 90 قیمت حدود 600 میلیون تومان دارد.

برای خرید ولوو  xc90 می‌توانید هم اکنون از سایت carech.org اقدام کنید و از بهترین قیمت و شرایط بهره مند شوید.

 

پورشه پانامرا

پورشه پانامرا فقط یک ماشین خوب نیست بلکه باید گفت یک خودروی استثنایی در همه زمینه‌هاست. عملکرد پورشه نسبت به دیگر رقبای سوپرلوکس آن باعث شده است تا نسبت به سایرین از استقبال بیش‌تری در میان مشتریان برخوردار باشد. پورشه پانامرا اولین سدان ساخت کمپانی پورشه است. مدل توربو اس پانامرا، سریع‌ترین سدان دنیا در زمان عرضه این اتومبیل زیبا بود.

می‌توان گفت کمپانی پورشه با ساخت پانامرا قصد داشت لذت رانندگی پرهیجان در کنار خانواده‌ها محقق گردد. باید گفت در میان رقبای برجسته سوپرلوکس، پورشه پانامرا به عنوان یک خودروی واقعاً استثنایی از همه جلوتر ایستاده است. رانندگی با این خودروی زیبا و بی‌نظیر واقعاً لذت‌بخش، راحت و هیجان‌انگیز است. برای خرید پورشه پانامرا از سایت کارچ اقدام کنید و در اسرع وقت آن را تحویل بگیرید.

 

بنز e250

کمپانی مرسدس بنز همواره وظیفهٔ خود را در تولید و ارائهٔ یک خودروی کامل و بدون عیب و نقص به بهترین شکل انجام می‌دهد. مرسدس بنز E250 از جمله مدل‌های لوکس سری E-Class شرکت بنز می‌باشد. خودروهای سری E تولیدشده توسط کمپانی مرسدس بنز همانند خودروهای سری S این کمپانی مدل‌هایی کاملاً لوکس می‌باشند. در سری E همانند سری S چندین مدل و درجه‌بندی متفاوت که با اعداد نام‌گذاری و از هم جدا می‌شوند، وجود دارد. کیفیت، زیبایی، امنیت، قدرت و امکانات تعبیه‌شده در خودروهای این سری بسیار منحصر بفرد می‌باشد.

سایت کارچ شرایط مطلوبی را برای خرید  بنز e250 در نظر دارد که با استفاده از آن می‌توانید این خودرو را با نازل‌ترین قیمت خریداری کنید.

 

نتیجه گیری

در انتخاب خودرو به خصوص اگر می‌خواهید هزینه بسیاری بکنید و صاحب یک مورد لاکچری و همه چیز تمام شوید، باید حتماً با کارشناسان این حوزه مشورت نمایید. بسیاری از افراد اطلاعات کاملی در رابطه با خودروهای وارداتی و لوکس ندارند و تنها به شنیده‌های خود اکتفا می‌کنند. برخی از فروشندگان خودرو نیز تنها برای اینکه فروش خود را بالاتر ببرند به شما پیشنهاد خرید موارد گران قیمت را می‌دهند و ممکن است نیاز شما از خرید خودرو را در نظر نگیرند.

امروزه دنیای تکنولوژی پیشرفت بسیاری داشته است و همه خریدهای روزمره به شکل اینترنتی در آمده‌اند. کافیست اراده کنید که چیزی را تهیه نمایید. می‌توانید بالافاصله و به راحتی با چند کلیک ساده آن را از سایت‌های اینترنتی بخرید. نه لازم است وقت و هزینه بیهوده‌ای تلف کنید و نه درگیر شلوغی و ازدحام ترافیک خیابان‌ها می‌شوید. برای خرید خودرو نیز، سایت کارچ مجموعه‌ای کامل از اطلاعات خودرویی را همانند یک بانک اطلاعاتی فراهم آورده است و با معرفی انواع اتومبیل‌ها و اطلاعات دقیقشان، شما را در خرید راهنمایی می‌کند. از طرفی شما می‌توانید با بهترین شرایط خودوری انتخابی‌تان را از سایت carech بخرید و آسوده خاطر باشید که انتخاب درستی داشته‌اید.

 

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و چرخان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا