Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

شرایط فروش محصول 511 توسط خودروسازی فردا اعلام شد؛ ویژه تیرماه 1400

شرکت خودروسازی فردا دقایقی پیش، سومین طرح فروش محصول جدید فردا 511 را اعلام کرد. در این شرایط فروش، قیمت قطعی بوده و مانند طرح‌های قبلی، قیمت 511 حدود 429 میلیون تومان است.

اما مانند طرح فروش دوم خودرو مذکور، شرکت خودروسازی فردا تحویل 511 را هم‌چنان 120 روز کاری اعلام کرده و افراد باید در هنگام ثبت‌نام، مبلغ 214 میلیون و 500 هزار تومان که نصف قیمت کل خودرو است را به حساب شعبه سمنان بانک ملی این شرکت واریز کنند. پس از پیش پرداخت اول، مشتریان باید الباقی مبلغ را طی سه مرحله واریز کنند. لازم به ذکر است که شرکت خودروسازی فردا در این دوره از شرایط فروش، 18 درصد سود مشارکت در نظر گرفته و کلیه هزینه‌های بیمه شخص ثالث و شماره‌گذاری را نیز برعهده گرفته است.

در این طرح در نظر گرفته شده، فروش 511 تنها به صورت جدول فوق امکان پذیر بوده و مشتریان می‌توانند با حضور در نمایندگی‌های مجاز شرکت خودروسازی فردا، اقدام به خرید خودرو کنند. مدل سال خودرو براساس سال 1400 بوده و طیف رنگی نیز سفید، مشکی، نقره‌ای، آبی و قرمز است.

جدول فروش خودرو FMC 511

معرفی کوتاه خودرو

فردا 511 دارای یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی است که به واسطه اتصال به یک گیربکس 5 سرعته دو کلاچه، توانایی تولید 105 اسب بخار، قدرت و 146 نیوتن متر، گشتاور را دارد. مصرف سوخت این خودرو به صورت ترکیبی 6.4 لیتر در ‌هر صد کیلومتر اعلام شده که این میزان مصرف سوخت تنها بوسیله بکار برده شدن سیستمی با نام سیستم هوشمند صرفه‌جویی در سوخت (STT) رسیده است.

سانروف، مانیتور لمسی به همراه دوربین دید عقب، سنسورهای هشدار دهنده موانع در قسمت عقب خودرو، سامانه کنترل پایداری، پایداری، سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی، نمایشگر کوچک (کامپیوتر سفری) در داخل آمپر، تهویه مطبوع دارای مانیتور جداگانه، اتولایت، فرمان برقی، دو کیسه هوا، آنتن کوسه‌ای، بالابر برقی شیشه‌ها و… از جمله امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو بوده است.

1 نظر
  1. علی می گوید

    چرا همه سایتا اصرار دارن که این چانگان رو فردا جا بزنن؟!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.