مکمل بنزین
خبرشرایط فروش

شرایط فروش نقدی و اعتباری پیکاپ کاپرا 2 ویژه تیرماه 1400 اعلام شد

روز گذشته بود که شرکت بهمن موتور انواع شرایط فروش نقدی و اعتباری پیکاپ دودیفرانسیل کاپرا2 را اعلام کرد. در این دو طرح فروش که از ساعت 9 صبح امروز (شنبه) دوازدهم تیرماه 1400 آغاز شده است، مشتریان می‌توانند تا ساعت 16 روز چهارشنبه 16 تیرماه نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند. البته بدلیل استقبال بالا، امکان زودتر تمام شدن این شرایط فروش ها وجود دارد.وانت کاپرا2

فروش نقدی

در طرح فروش نقدی، شرکت بهمن موتور قیمت پیکاپ کاپرا2 را حدود 560 میلیون و 800 هزار تومان اعلام کرده است. موعد تحویل نیز هفته چهارم مردادماه 1400 ذکر شده و مشتریان می‌توانند تنها یک رنگ سفید را برای بدنه خودرو انتخاب نمایند. ثبت‌نام در این طرح صرفا اینترنتی بوده و امکان صلح (فروش) به غیر امکان‌پذیر نیست.

فروش اعتباری

اما پس از فروش نقدی، بهمن موتور شرایط فروش اعتباری این خودرو را نیز اعلام کرده است. در این نوع فروش، قیمت خودرو قطعی بوده و امکان افزایش وجود ندارد. هم‌چنین باتوجه به سه زمان پرداخت تسهیلات، سه گزینه خرید را در اختیار خواهید داشت. در این نوع فروش هم فروش کاپرا2 تنها به صورت اینترنتی امکان پذیر هست. موعد تحویل هفته چهارم مردادماه 1400 اعلام شده و تنها رنگ سفید بوده که در اختیار مشتریان کاپرا2 قرار خواهد گرفت.

جهت خرید این پیکاپ، باید پیش پرداخت 336 میلیون و 600 هزار تومانی را پرداخت کرده و مشتریان مابقی قیمت خودرو را در قالب اقساط 6 ماهه، 12 ماهه و 18 ماهه پرداخت کنند.

لازم به ذکر است که در شرایط بازپرداخت 18 ماهه، .خودرو دارای دو سال بیمه بدنه بوده و در بازپرداخت 12 و 6 ماهه هم این پیکاپ دارای یک سال بیمه بدنه می‌باشد.

تصویر شرایط فروش کاپرا2

بهتر است بدانید که همچنان در این طرح فروش ها، محدودیت کد ملی اعمال‌ خواهد شد و امکان ثبت‌نام برای هر کد ملی و یا شناسه ملی، یک دستگاه خواهد بود.

پیکاپ دو کابین کاپرا2 به یک پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری تنفس طبیعی مجهز شده که توانایی تولید 130 اسب بخار، قدرت و 205 نیوتن متر، گشتاور را دارد که تمام این قدرت توسط یک گیربکس 5 سرعته دستی، به چهارچرخ خودرو منتقل میشود. وزن خالص این خودرو 1720 کیلوگرم بوده و این خودرو دارای امکاناتی مانند مولتی مدیا، دوربین دید دنده عقب، دو کیسه هوا، دی لایت و… است.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا