مکمل بنزین
گوناگونخبر

شاخص رضایت‌مندی مشتریان از خودرو راناپلاس افزایش یافت!

براساس آخرین نظرسنجی و ارزیابی صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، محصول راناپلاس علاوه بر بهبود ۱۰ امتیازی در شاخص رضایت مشتریان (CSI) و کاهش ۱۲ نمره ای در شاخص ایرادات اظهار شده توسط مشتریان (IQS)، در شاخص طراحی و چیدمان خودرو (APEAL) به میزان ۴۰ نمره در مقایسه با محصول رانا رشد کرده است. ارتقاء راناپلاس، حاصل تغییرات اعمال شده براساس ارزیابی و سنجش نیازمندی و مطالبات مشتریان است. شاخص طراحی و چیدمان خودرو، شاخصی بین‌المللی است که میزان مطلوبیت طراحی، ظاهر و چیدمان خودرو را ارزیابی کرده و به خریدار نیز کمک می‌کند تا از نظر ظاهری، چیدمان و عملکرد اجزای خودرو را مورد ارزیابی قرار دهد.
ارتقاء ۴۰ نمره‌ای امتیاز راناپلاس در این شاخص، براساس تغییرات و بهبودهای حاصل شده در خودرو راناپلاس نسبت به رانا معمولی شامل استفاده ازکروز کنترل، بهبود غربیلک فرمان با آرم کرومی به همراه کلیدهای کنترلی (MFC)، استفاده از مجموعه چراغ‌های جلو، عقب و جلو پنجره طرح جدید، دستگیره‌ها و زه‌های جانبی همرنگ بدنه (پک لوک) است.
هم‌چنین برخورداری از مجموعه داشبورد (بهبود گرین)، مجموعه کنسول میانی بین دو صندلی، آینه‌های جدید راهنمادار و برقی‏، دسته راهنما و دسته برف پاک‌کن طرح خانوداه ۲۰۶، مجموعه صندلی‌ها با روکش جدید مشابه پژو ۲۰۷i، مجموعه جدید ‏کلیدهای ‏شیشه‏ بالابر درها، مجموعه رودری‌های جدید و اتصالات ایزوفیکس از جمله سایر تغییرات و بهبودهای حاصل شده در خودروی رانا پلاس به شمار می‌رود.

گروه صنعتی ایران خودرو برنامه دارد تا در آینده‌ای نزدیک، نسخه‌های آپشنال تری از خودرو راناپلاس را به مشتریان عرضه کند. راناپلاس سقف شیشه‌ای مجهز به گیربکس 6 سرعته دستی، راناپلاس مجهز به گیربکس 6 سرعته AMT و… از جمله نسخه‌های جدید راناپلاس محسوب می‌شوند.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا