مکمل بنزین
گوناگونرپورتاژ

ایکس 22 پرو مدیران خودرو؛ مجهزتر و زیباتر در راه بازار!

ادامه موفقیت ایکس 22

ام وی ام ایکس 22 را باید از آن خودروهایی نامید که در بازار ایران مورد توجه اقشار و سلیقه های مختلف واقع گردیده است. این خودرو علی الخصوص در میان بانوان و جوانان بسیار محبوب است . بیش از 4 سال از عرضه ایکس 22 به بازار ایران میگذرد، مینی کراس جذاب و زیبایی که به دلیل طراحی زیبا و امکانات مناسب خود توانست دل بسیاری از خریداران را به دست آورد . در طول مدت این 4 سال مدیران خودرو  توانست نزدیک به 50 هزار دستگاه  از مدل ایکس 22  را در بازار ایران به فروش برساند.

حال مدیران خودرو میخواهد تا بر جذابیت ایکس 22 بیافزاد و مدل به روز آنرا  تحت نام ایکس 22 پرو به بازار عرضه نماید  که همزمان نیز در بازارهای بین المللی عرضه شده است و به زودی راهی بازار ایران خواهد شد. نکته جالب این است که ایکس 22 در کلیه بازارها مورد استقبال قرار گرفته و جزو محصولات پر فروش شرکت سازنده است.

اولین تغییر ایکس 22 پرو به نمای جلو باز میگردد، چراغ های نازک و جلوپنجره سبک جدید طراحی  این برند که در سایر محصولات چون  تیگو7 پرو ، تیگو4 پرو و…. میتوان دید. سبک چراغ‌های جلو مشابه هیوندای سانتافه نسل جدید یعنی بسیار شیک و ظریف است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا