مکمل بنزین
فناوریگوناگونگزارشخبر

توسعه و ارائه پیشرانه الکتریکی 800 ولت

شرکت مهندسی “GKN Automotive” به دلیل تقاضای رو به رشد سهام شرکت‌اش، تولید سخت افزار پیشرانه الکتریکی نسل بعدی خود را توسعه می‎‌دهد.

این شرکت انگلیسی تامین کننده قطعات خودرو است و تولید فناوری‌های جدید در حوزه‎ ماشین‌های برقی را با استفاده از الکتریسیته‌های 800 ولت تسریع می‏‎بخشد؛ به گفته شرکت این امر اجازه می‌دهد تا زمان شارژ سریع تر، مسافت رانندگی طولانی تر و بازده بالاتر باشد.

محصولات این شرکت بیش از 20 سال است که مورد استفاده خودروسازان قرار می‎گیرد و در حال حاضر بیش از 1.5 میلیون وسیله نقلیه در سراسر جهان از تولیدات این شرکت خلاق انگلیسی بهره می‎برند. لیام باترورث، مدیر عامل شرکت گفت: تقاضای جهانی برای خودروهای الکتریکی به سرعت در حال شتاب گرفتن است و اکنون زمان مناسب برای شرکت ما است که می‎تواند از طریق فناوری‌های نسل بعدی، رهبری خود را در سیستم‌های ماشین‌های برقی تقویت کند.

سیستم‌های 800 ولت در مرحله پیشرفته توسعه قرار دارند و در حال حاضر در شرایط واقعی آزمایش می‌شوند. بهبود کارایی می‌تواند منجر به این شود که سازندگان خودرو از باتری‌های کوچکتر برای کاهش هزینه، راحت شدن از پیچیدگی مداری و کاهش وزن خودرو استفاده کنند.

این شرکت در 20 کشور جهان فعالیت می‎کند و در کل 270000 نفر در سراسر جهان مشغول به کار هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا