مکمل بنزین
گوناگوناخبار روز خودروخبر

انتشار تصاویر جاسوسی مرسدس بنز GLC 2022

مرسدس از یک سال پیش آزمایش کراس اوور جدید خود را آغاز کرد، اگرچه آخرین عکس‌های جاسوسی هم این پیشرفت را نشان می‌دهد.

عکس های جدید جاسوسی  نشان می دهند که کراس اوور جدید GLC با چه ظاهری نوسازی شده است، این اولین نگاه واضح ما به جلوپنجره خودرو است گرچه از طراحی آن با این شکل و شمایل تعجب نمی کنیم، مرسدس طرح سنتی خود را به روز رسانی کرده است. تصاویر دو باربند نقره ای نشان می‌دهند که با فاصله از هم قرار دارند که در نسخه آزمایشی قبلی نبودند و از چراغ‌های جلو و عقبی استفاده کرده است که قبلا نیز دیده بودیم. 

مرسدس  GLC 2022

GLC جدید کمی بزرگ تر از مدل خروجی خواهد بود، مرسدس می‌تواند مدل 7 سرنشین را معرفی کند همانطور که برای مدل GLB چند سال پیش این کار را انجام داد. این محصول پلتفرم مشترکی با کلاس C دارد که اوایل سال جاری به بازار عرضه شد. این بدان معناست که فضای داخلی این خودرو مانند مدل سدان C کلاس است، با این حال تغییرات جزئی خواهند داشت.

مورد دیگری که تفاوت فاحشی بین GLC و C وجود نخواهد داشت نوع پیشرانه‌های آنهاست. پیش بینی می‌شود یکی از پیشرانه‌های مدل سدان در این خودرو استفاده شود. این بدان معناست که طیفی از پیشرانه‌های چهار سیلندر بنزینی و دیزلی با فناوری‌های نیمه هیبرید به همراه گیربکس 9 سرعته اتوماتیک وجود خواهد داشت. انتظار می‌رود گزینه‌های هیبرید پلاگین و نمونه‌های اسپورت AMG بعدا وارد بازار شوند.

اگر چه ما نمی‌دانیم مرسدس چه زمانی نسل بعدی را رونمایی میکند اما انتظار داریم که این اتفاق حداکثر تا اوایل سال 2022 رخ دهد. اگر چه این رویداد تا قبل از پایان سال جاری میلادی رخ دهد نیز تعجب نمیکنیم. نظر شما در مورد کراس اوور جدید بنز چیست؟

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. طراحی بنز واقعا ضایع شده.ماشیناش شبیه اسباب بازی شدن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا