مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

مالکان مدل جدید فیات ۵۰۰ برای رانندگیِ خوب، رمز‌ارز دریافت می‌کنند!

رانندگان مدل جدید فیات ۵۰۰ در صورت بی‌نقص کردن سبک رانندگی خود رمزارز KiriCoin دریافت خواهند کرد. فیات راه‌اندازی یک سیستم ایموبیلیتی (پویایی الکتریکی، طبق تعریفی که دولت آلمان و برنامه توسعه ملی پویایی الکتریکی (NEP) ارائه داده‌اند، شامل تمامی وسایل نقلیه خیابانی‌ای هستند که از یک موتور الکتریکی تغذیه می‌کنند و در درجه اول انرژی موردنیاز خود را از شبکه برق می‌گیرند) جدید را شروع کرده‌است.

به وسیله این سیستم، فیات می‌تواند رانندگان مدل جدید ۵۰۰را مشاهده کند که با بهتر رانندگی کردن، رمزارز جایزه می‌گیرند. رمزارزهای یاد شده، با عنوان KiriCoin شناخته می‌شوند، این جوایز می‌توانند توسط دارندگان در مبادلات اینترنتی‌ای که این رمز را قبول می‌کنند مصرف شوند، در حالی که اکثر رانندگان خوب، اعتبار‌هایی دریافت می‌کنند که می‌توانند از آنها در برنامه‌هایی مثل نتفلیکس، آمازون و اسپاتیفای استفاده کنند.

مدل جدید فیات ۵۰۰ به سیستم اطلاع رسانی جدیدی مجهز شده است که ضمن اطلاع رسانی سرگرم کننده نیز هست، این سیستم می‌تواند فعالیت‌های زیست محیطی را پردازش و اندازه‌گیری کند، به علاوه به رانندگی فرد امتیاز می‌دهد، هر‌چقدر رانندگی بهتر باشد فرد KiriCoin  بیشتری دریافت خواهد کرد. رمزارزها در یک کیف پول مجازی در اپلیکیشن فیات جمع‌آوری می‌شوند. Kiri Technologies یک شرکت بریتانیایی است که طبق یک تکنولوژی استارت آپ تاب‌آور پایه ریزی شده است و به طور انحصاری یک سیستم برای سفارشات ایموبیلیتی Stellantis کمپانی‌ مادر فیات توسعه داده‌است (Stellantisیک کمپانی اتومبیل سازی‌ست).

پلت‌فرم digital kiri در ۱۳ کشور قابل استفاده و در دسترس است. این تکنولوژی اطلاعات مربوط به رانندگی، مانند: سرعت و میزان مسافت طی شده را دریافت می‌کند، این اطلاعات را در Kiri cloud آپلود کرده، سپس داده‌های وارد شده به صورت اتوماتیک به KiriCoins تبدیل می‌شوند، با جوایز بهتر برای عملکرد تحسین‌برانگیزتر در رانندگی.

کاربر‌ها می‌توانند این رمزهای جایزه داده شده را در گوشی‌های هوشمند خود دانلود کنند تا بتوانند از بازار kiri خرید کنند. فیات به این باور است که رانندگی نرمال در شهرها برای یک کیلومتر (۶/. مایل) تقریبا معادل یک KiriCoin است، با در نظر گرفتن اینکه ارزش یک KiriCoin دو یورو (کمی کمتر از دو پوند) است. برند ایتالیایی فیات به این باور است که با میانگین رانندگی سالانه تقریبا ۲۰۰/۶ مایل، رانندگان می‌توانند ۱۵۰ یورو، یا حدود ۱۳۰ یورو در صورت در نظر گرفتن نرخ مبادلات امروزی، جایزه دریافت کنند.

به عنوان بخشی از استارت آپ سیستم اطلاعاتی u-connect، به رانندگان نمره‌ای از صفر تا صد داده می‌شود و رانندگان برتر دراغلب کشورهای اروپایی در آینده جایزه خواهند گرفت.

شرکت Fiat و kiri Technologies به این باورند که این الگو می‌تواند در صنایع دیگر نیز توسعه پیدا کند، تا رفتارهای هنجار را افزایش دهد، مانند: انگیزه دادن به خرید انرژی تجدید‌پذیر یا محصولات غذایی ارگانیک.

آقای جورجیو نری، مدیر تبلیغات مدل جدید ۵۰۰ و تکنولوژی ایموبیلیتی فیات می‌گوید: به منظور حمایت از یک برنامه‌ که به اندازه  kiri بلندپروازانه و جاه‌طلبانه است، یک ماشین مانند فیات ۵۰۰ جدید واقعا لازم بود. یک هدف که مورد توجه اغلب مردم قرار خواهدگرفت، یک تصویر مشترک، که به یک پروژه پویا برای جایزه دادن رمزارزها به مشتری‌هایش تبدیل شده‌است،

رمزارزهایی که می‌توانند در بازارهای اختصاص‌یافته استفاده شوند، بازارهایی که شامل: مد، لوازم جانبی و صنایع طراحی شده است، که همه قابلیت ادامه تا مدت قابل قبولی را دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا