مکمل بنزین
گوناگونخبر

بیوک GL8 اونیر، مینی‌ون لوکس و گران‌قیمتی برای بازار چین

بیوک GL8 اونیر مینی‌ون لوکسی است که فقط در بازار چین عرضه می‌شود. حال این خودرو با به‌روزرسانی‌های ظاهری و فنی قابل‌توجهی برای مدل 2022 آماده شده است. تجهیزات استاندارد و سفارشی بیشتر، کیفیت سواری بهبودیافته و از همه مهم‌تر پیشرانه هیبریدی جدید از ویژگی‌های قابل‌توجه GL8 اونیر مدل 2022 هستند.

این مینی‌ون لوکس در بیرون حالا با یک رنگ سفید مرواریدی جدید قابل خریداری است که در کنار رنگ‌های داخلی سفید شیری و قرمز زرشکی قرار می‌گیرد. GL8 با سه ردیف صندلی در نسخه‌های شش‌نفره و هفت‌نفره عرضه می‌شود که حالا برای سرنشینان ردیف سوم پورت‌های شارژ USB و چراغ‌های مطالعه اضافی در نظر گرفته شده است. البته خریداران می‌توانند نسخه لوکس چهارنفره را هم انتخاب کنند که در این صورت از کف‌پوش‌های اختصاصی ضخیم 13 میلی‌متری با رنگ آبی تیره بهره‌مند خواهند شد.

برای GL8 مدل 2022 آخرین نسخه از سیستم اطلاعاتی سرگرمی eConnect بیوک به‌صورت استاندارد ارائه شده که از طراحی جدید و ناوبری سه‌بعدی برخوردار است. این مینی‌ون لوکس بسته به تیپ به طیف وسیعی از سیستم‌های ایمنی و کمک‌راننده هم مجهز است.

زیر کاپوت GL8 یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر توربو به همراه یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک قرار گرفته که حالا این پیشرانه به یک موتور الکتریکی 48 ولت، یک باطری لیتیوم یونی 48 ولت و یک ماژول مدیریت نیرو مجهز شده است. به گفته بیوک، به لطف این سیستم و همین‌طور سیستم بازیابی انرژی ترمزها، این پیشرانه تا 6 درصد کم‌مصرف‌تر از نمونه قبلی خواهد بود. بیوک GL8 اونیر مدل 2022 هم‌اکنون در چین با سه رنگ بیرونی مختلف قابل خریداری است. قیمت این خودرو از 67500 دلار آغاز شده و نهایتاً به 82500 دلار می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا