مکمل بنزین
خبرشرایط فروش

جدیدترین شرایط فروش جک سان‌ری توسط شرکت آرین دیزل اعلام شد

ساعاتی پیش بود که شرکت آرین دیزل، جدیدترین شرایط فروش اقساطی ون جک سان ری را اعلام کرد. در این طرح که شرکت آرین دیزل اعلام کرده، قیمت این ون همراه با احتساب هزینه‌های مالیات بر ارزش افزوده، بیمه و…، یک میلیارد و سی و هشت میلیون تومان است.

فروش اقساطی

باتوجه به اقساطی بودن طرح فروش، تنها لازم است تا در ابتدا و به عنوان پیش پرداخت، 519 میلیون تومان به حساب شرکت مذکور واریز گردد. باقی قیمت ون جک سان ری نیز در 60 قسط پرداخت می‌شود که مبلغ هر قسط هم 13 میلیون و 200 هزار تومان خواهد بود. لازم به ذکر بوده که موعد تحویل این خودرو 30 روز کار اعلام شده و کسانی که در این طرح فروش شرکت کنند، به عنوان هدیه 2 سرویس رایگان دریافت خواهند کرد.

فروش نقدی

اما جدا از طرح فروش اقساطی، شرکت آرین دیزل شرایط فروش نقدی جک سان ری را نیز اعلام کرده است. در این طرح، باید تمامی قیمت خودرو به صورت نقدی و یکجا پرداخت شود. موعد تحویل هم 30 روز کاری اعلام شده و به عنوان هدیه کسانی که در این طرح، خودرو را خریداری نمایند، 4 سرویس رایگان دریافت خواهند کرد.

تصویر شرایط فروش

لازم به ذکر بوده که هزینه های شماره‌گذاری شامل گواهی اسقاط، سامانه سپهتن، هزینه پلاک و مالیات و عوارض شماره گذاری در قیمت خودرو (یک میلیارد و سی و هشت میلیون تومان) لحاظ نگردیده است. همچنین شرکت آرین دیزل برای ون جک سان ری، گارانتی 2 سال یا 40 هزار کیلومتر (هرکدام زودتر فرا برسد) در نظر گرفته شده است.

معرفی کوتاه

ون جدید برند جک که به تازگی وارد بازار ایران شده، دارای ابعادی به طول 6 متر و ارتفاع 2670 میلی‌متر بوده که در رده کاربردی ترین محصولات بازار به حساب آمده که باتوجه به نبود و ضعف محصولات هم رده این خودرو در بازار ایران، ون و مینی بوس جدید جک، خواهد توانست تا مشتریان خود را به خوبی پیدا کند. طراحی ظاهری محصول کاربردی جک، توسط مرکز طراحی برند جک در تورین ایتالیا انجام شده و طراحی داخلی آن نیز در مرکز مهندسی جک در ژاپن صورت گرفته است و از نظر عملکرد و جزئیات طراحی شباهت‌های زیادی به ون مرسدس بنز اسپرینتر داشته و به نظر مشتریان و رانندگان کاربردی خواهد بود. ون SUNRAY دارای موتور چهارسیلندر دیزلی خطی با حجم 2746 سی سی از نوع Common Rail بوده که حداکثر توان تولیدی SUNRAY با این پیشرانه 134 اسب بخار، قدرت و 350 نیوتون متر، گشتاور است که این گشتاور از دور موتور 1800 تا 2600 به صورت پیوسته در مدار قرار میگیرد. SUNRAY از گیربکس 6 سرعته بهره برده و استاندراد آلایندگی آن یورو5 EEV اعلام شده است. این ون در بخش ایمنی به ترمز های دیسکی در جلو و عقب مجهز شده است و از تکنولوژی‌هایی نظیر ترمز ضد قفل ABS و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD بهره مند است. جدیدترین محصول JAC در بخش امکانات رفاهی و تکنولوژی ها به امکاناتی نظیر شیشه های برقی، چراغ روشنایی در روز Day Light، دو کیسه هوا، سنسور عقب، نمایشگر LCD، تاخوگراف و پله سوار شدن جمع شونده مجهز شده است.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا