مکمل بنزین
گوناگونخبر

جدیدترین تصاویر جاسوسی از نسل جدید مرسدس SL منتشر شد

نسل جدید مرسدس بنز SL مراحل پایانی توسعه را سپری می‌کند و احتمالاً به‌زودی شاهد رونمایی رسمی آن خواهیم بود. حال اما تصاویر جاسوسی جدیدی از این خودرو منتشر شده که نزدیک‌ترین نما را از این رودستر اصیل آلمانی نشان می‌دهند. این تصاویر بسیار واضح و باکیفیت بوده و به‌خوبی جزئیات طراحی SL جدید را نشان می‌دهند. در پشت خودرویی که در تصاویر است، چهار سر اگزوز به چشم می‌خورد که یعنی این نسخه‌ای قدرتمند و بالا رده است. در جلوی خودرو هم جلوپنجرهٔ آشنای پانامریکانا با خطوط عمودی دیده می‌شود.

اخیراً نیز مرسدس اطلاعاتی را در مورد نسل جدید SL منتشر کرده و حالا میدانیم که این خودرو برای اولین بار از سال 1989 و نسل R129، با طرح صندلی 2+2 ارائه خواهد شد. مرسدس بنز قصد دارد SL جدید را به جایگزینی برای S کلاس کانورتیبل که تولید آن خاتمه یافت و همین‌طور AMG GT رودستر تبدیل کند. همچنین گفته شده که نسل جدید SL تحت نام Mercedes-AMG به بازار عرضه خواهد شد.

این خودرو بدنه سبک‌وزنی دارد که از ترکیبی از آلومینیوم، فولاد، منیزیوم و کامپوزیت ساخته شده که وزن را کاهش و استحکام را افزایش می‌دهد. همچنین گفته شده سفتی پیچشی ساختار خودرو هم 18 درصد از نسل قبلی بیشتر است.

در داخل SL جدید مهم‌ترین ویژگی نمایشگر بزرگ سیستم اطلاعاتی-سرگرمی است که به‌صورت عمودی روی کنسول میانی قرار گرفته است. به‌منظور کاهش هرگونه بازتاب نور خورشید در هنگام باز بودن سقف، این نمایشگر می‌تواند به سمت جلو متمایل شود. انتظار می‌رود نسل جدید مرسدس SL تا پایان امسال معرفی شده و فروش آن از اوایل سال 2022 آغاز گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا