Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

جزئیات و قیمت فیدلیتی برای طرح فروش 12 مردادماه 1400، اعلام شد

همان‌طور که در روزهای گذشته اعلام کردیم، بالاخره شرکت بهمن موتور قصد دارد تا از سه‌شنبه هفته جاری، فروش فوری فیدلیتی پرایم را در دو تیپ اجرائی کند.با انتشار رسمی طرح فروش فیدلیتی پرایم، شاهد عرضه این خودرو در دو مدل 5 و 7 نفره هستیم. تیپ پرایم 1 که پنج نفره بوده، قیمتی معادل 655 میلیون داشته و تیپ دوم که 7 نفره است، قیمتی معادل 670 میلیون تومان دارد. موعد تحویل نیز هفته چهارم شهریورماه 1400 ذکر شده است.

هم‌چنین مدل سال خودرو 1400 بوده و مشتریان می‌توانند هر دو مدل فیدلیتی پرایم را با رنگ ‌های سفید، مشکی، سربی، آبی اطلسی، قرمز روناسی و خاکستری کهکشانی خریداری کنند. البته لازم به ذکر بوده که شرکت بهمن موتور این خودرو را تنها با یک تریم رنگ کابین به فروش میرساند.

در این دوره از شرایط فروش فیدلیتی هم مانند دوره پیش، سود مشارکتی در نظر گرفته نشده و تنها سود انصراف 15 درصدی در اختیار ثبت‌نام کنندگان قرار خواهد گرفت. آنطور که در ضوابط شرایط فروش مذکور بیان شده، حواله های ثبت‌نامی از شرکت بهمن موتور قابل صلح نیست. هم‌چنین گارانتی فیدلیتی، 5 سال یا 150 هزار کیلومتر که کدام زودتر فرا برسد، اعتبار خواهد داشت. همچنین یک سال یا 20 هزار کیلومتر نیز سرویس خدمات پس از فروش رایگان برای فیدلیتی در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که فروش فوری فیدلیتی از روز سه شنبه مورخ 1400/05/12 و ساعت 10 صبح آغاز شده و تا ساعت 16 همان روز و یا تا تکمیل ظرفیت فروش، زمان خواهد داشت.

شما مخاطبین پایگاه خبری چرخان، می‌توانید در زیر تصویر شرایط فروش خودرو بهمن فیدلیتی پرایم را در هردو تیپ که در قالب فروش فوری اعلام شده را مشاهده کنید.

2 دیدگاه
  1. kastech می گوید

    فروش به خودی یا غیر خودی! مسئله اینست

  2. یه نفر می گوید

    از ساعت ده تا یازده و خورده ای نگاه کردم هنوز باز بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.