مکمل بنزین
تازه‌هاخبر

نسخه اسپورت و هاچ‌بک هوندا سیویک موگن ۲۰۲۲ در راه است!

موگن تقریبا سی سال است که هونداها را برای مسابقه آماده می‌کند و تیونینگ آنها را انجام می‌دهد، پس دور از انتظار نبود نسخه موگن سیویک جدید نیز در دست ساخت باشد، (موگن به معنی بدون حد و مرز است) جرئیات در ماه سپتامبر منتشر می‌شوند و در حال حاضر تنها چند عکس به عنوان تیزر منتشر شده‌اند.

کیت بدنه معتدل و بدون زاویه‌های تند و خشن به راحتی قابل تشخیص است، می‌توان گفت تمام اجزا سیاه رنگ در قسمت پایینی خودرو فقط در نسخه ارتقا یافته دیده می‌شوند، این تغییرات شامل اضافه کردن Car Chin (یک اسپویلر که در قسمت جلویی ماشین نصب می‌شود و ظاهری خشن به خودرو می‌دهد)، Side skirt (در دو طرف خودرو نصب می‌شوند تا ارتفاع خودرو کمتر از چیزی که هست به نظر برسد) و یک نوار سیاه رنگ در قسمت عقب خودرو، به منظور حذف ظاهر ذوزنقه‌ای شکل اگزوزها خواهد بود‌.

یک اسپویلر سایز متوسط بر روی دریچه عقب قرار گرفته، روکش‌هایی به آینه اضافه شده‌اند، و سیویک بر چرخ‌های جدید سوار خواهد بود.

چرخ‌های ۱۸ اینچی موگن از جنس آلومینیوم فورج هستد و تمرکزشان بر رانندگی اسپورت است، به علاوه اگزوزها هم ارتقا یافته‌ و اسپورت شده‌اند. زوایای بیضی شکل دو اگزوز که هرکدام در یک گوشه‌ خودرو قرار گرفته‌اند، ترکیب زیبایی با نمای عقب جدید ایجاد می‌کند. مطمئنا این یک ظاهر عملکرد محور است و باعث ارتقا عملکرد ماشین خواهد شد. موگن همچنین مت‌هایی اسپورت پیشنهاد می‌دهد و ادعا می‌کند ضمن بهبود تهویه، از ورود هوای بیرون به داخل خودرو جلوگیری خواهند کرد. در حال حاضر دقیقا متوجه منظور آن نمی‌شویم ولی به طور کلی منظور اینست که سیویک جدید امکانات جدیدی به دست آورده است.

موگن تفاوتی بین آپشن‌های هاچ‌بک و سدان مشخص نکرده و مطمئنا تمامی موارد ذکر شده برای هردو نسخه در دسترس خواهند بود، البته با توجه به آنکه تنها سیویک هاچ‌بک جدید است که با گیریکس دستی ارائه شده، حدس می‌زنیم این نسخه توجه بیشتری به خود جلب کند.

در هر حال این ارتقا معمولی برای کسانی که احساس می‌کنند طراحی سیویک نسل یازدهم بسیار محافظه‌کارانه است راه‌حل‌هایی ساده و در عین حال موثر پیشنهاد داده.

در حال حاضر ما منتظر دریافت خبرهای بیشتری از این نسخه هستیم، که در سوم سپتامبر ارائه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا