Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

نگاهی به مشخصات پیشرانه و سیستم انتقال قدرت آریزو 5 جدید

خودرو آریزو 5 جدید که به تازگی در بازار چین عرضه گردیده به زودی توسط شرکت مدیران خودرو به بازار ایران عرضه می گردد. آریزو 5 در بازار ایران که به واسطه آپشنهای کاربردی و موتور توربو توانمند خود در کنار شرایط فروش اقساطی و منعطف شرکت مدیران خودرو توانست جایگاه مناسبی در بازار خودرو ایران در طی 5 سال گذشته به دست آورد.

مدیران خودرو در آستانه ورود خودرو آریزو 5 جدید به بازار ایران قسمتی از ویژگی های فنی آن را منتشر نمود که شامل موتور 1500 سی سی توربو شارژ در کنار گیربکس CVT  9 سرعته می باشد که این ترکیب  قبلا در بین محصولات شرکت مدیران خودرو در آریزو 6 نیز بکار گرفته شده و امتحان خود را به خوبی پس داده است.

شتاب و قدرت بالاتر پیشرانه 1500 سی سی توربو طراحی شده توسط شرکت  AVL اتریش، در کنار ویژگی های گیربکس CVT  9 سرعته جدید مانند:  بهینه سازی انتقال قدرت، وزن کمتر و تعویض دنده روانتر و نرمتر نوید بخش رانندگی پر شتاب  وهماهنگ تری را در مقایسه با نسل قبلی این خودرو می باشد. بر اساس لیست آپشنهای ارائه شده توسط شرکت مدیران خودرو موتور 1.5 لیتری توربو نصب شده روی خودرو آریزو 5 جدید 147 اسب بخار نیرو تولید و تورک آن 210 نیوتن متر در دور موتور 5500 می باشد.

با توجه به مشخصات فنی ذکر شده در بالا و سایر آپشنهایی که در مقالات بعدی معرفی می گردند انتظار می رود لذت سواری و سطح تکنولوژی بکار رفته در خودرو آریزو 5 جدید، آنرا  انتخاب مناسبی برای جوانانی که به دنبال لذت بالای رانندگی  و امکانات و آپشنهای به روز هستند نماید.

1 نظر
  1. امیر می گوید

    میدونم خوشتون نمیاد از این نظر
    ولی من ۳ سال آریزو ۵ توربو اتومات داشتم. از صفر گرفتمش و بجز گیجی و گنگی گیربکس CVTش که اصلا لذتی از رانندگی بهم نمیداد و کشش ضعیفش تو سربالایی های شهری ازش راضی بودم ولی عید امسال فروختمش دنا پلاس توربو اتومات گرفتم. از نظر آپشنی یک سر و گردن پایینتر از آریزوست حتی کیفیت ساختش هم پایین تره ولی واقعا از نظر موتور و هماهنگی گیربکس و موتور خیلی سرتر از آریزوست.
    مخلص کلامم اینه که سیاست قیمت گذاری مدیران خودرو خیلی خیلی بده. یعنی قیمت ماشین رو با حذف آپشنهای بازار جهانیش به بازار ایران میاره و با قیمتی ۲۰-۲۵ درصد بالاتر از قیمت نسخه فولش به مردم میفروشه. تنها نکته خوبش شرایط فروششه. بنظر من دوستانی که میخوان آریزو ۵ بگیرن(آریزو ۶ رو ننشستم ولی فکر میکنم فنیش خیلی فرقی با آریزو ۵ نکنه) اگر بودجه شون جوابگو نیست به دناپلاس توربو اتومات هم میتونن فکر کنن. بلاخره حمایت از تولید و کارگر ایرانی هم هست!!!

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.