مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

نمایشگاه پکن 2016؛ آئودی A4 L انحصاری برای چین!

Static photo

به‌تازگی کمپانی مشهور آئودی اعلام کرد که محصول A4 L را به طور انحصاری برای بازار بزرگ چین تولید خواد کرد.

آئودی در نمایشگاه پکن 2016 از نسل جدید آئودی A4 L که دارای طول بیشتری نسبت به نسخه استاندارد آن است رونمایی کرد. این محصول که قرار است به‌طور انحصاری برای بازار چین تولید شود، طول بیشتری داشته و طول آن به 4.8 متر رسیده است. هم‌چنین فاصله بین محورهای آن هم 4 سانتی‌متر بیشتر شده و فضای صندوق عقب نیز به 481 لیتر افزایش یافته است. علاوه بر این وزن خودرو به اندازه 109 کیلوگرم کاهش یافته است که با توجه به بزرگ‌تر شدن ابعاد خودرو جالب به نظر می‌رسد.

2017-audi-a4-l-0

در بخش ظاهری خودرو، A4 L تفاوت چندانی نسخه اصلی ندارد و همان چهره تهاجمی سابق خود را به خوبی حفظ کرده است، ولی آئودی از چراغ‌های LED ماتریکسی و لامپ‌های زنون در این مدل استفاده کرده است.

از امکانات این خودرو می‌توان به نمایشگر 12.3 اینچی با رابط Wi-Fi Hotspot، سیستم اتصال کامل به تلفن همراه، تهویه اتوماتیک، سیستم هدآپ دیسپلی و سیستم صوتی مشهور Bang & Olufsen اشاره کرد.

در بخش پیشرانه، A4 L از یک موتور 2 لیتری از نوع TSFI با دو خروجی 190 و 252 اسب بخاری بهره می‌برد که هردو به گیربکس 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه متصل هستند و در دو مدل محرک جلو و چهارچرخ محرک (AWD)، عرضه خواهند شد.

آئودی هنوز قیمت این خودرو را اعلام نکرده است و عرضه آن احتمالا از تابستان در چین آغاز خواهد شد.

Static photo

علی اسدی

دانشجوی رشته مهندسی برق، نویسنده و مترجم در حوزه خودرو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا