مکمل بنزین
گوناگونشرایط فروش

شرایط فروش نقدی-اعتباری وانت کارا در دو تیپ اعلام شد

روز گذشته بود که شرکت بهمن موتور شرایط فروش نقدی-اعتباری وانت کارا را در دو نسخه تک و دو کابین و با قیمت قطعی اعلام کرد. این طرح فروش که از ساعت 9 صبح روز سه شنبه 26 مردادماه 1400 آغاز شده است، مشتریان می‌توانند تا ساعت 16 روز یکشنبه 31 مردادماه 1400 نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام کنند. البته احتمالا درصورت استقبال بالا، امکان زودتر تمام شدن این شرایط فروش نیز وجود دارد.

باتوجه به فروش نقدی-اعتباری این دو وانت، قیمت خودروها قطعی بوده و امکان افزایش وجود ندارد. هم‌چنین باتوجه به سه زمان پرداخت تسهیلات، نرخ سود تسهیلات نیز متفاوت است. در این نوع فروش، واگذاری کارا تک و دو کابین تنها به صورت اینترنتی امکان پذیر هست. موعد تحویل هفته سوم مهرماه 1400 اعلام شده و مشتریان می‌توانند از بین رنگ‌های سفید، نقره‌ای و نقرابی، یکی را برای بدنه خودرو انتخاب نمایند.

لازم به ذکر است که در شرایط بازپرداخت 18 ماهه، خودرو دارای دو سال بیمه بدنه بوده و در بازپرداخت 12 و 6 ماهه هم این وانت دارای یک سال بیمه بدنه است.

تصویر شرایط فروش نقدی-اعتباری وانت کارا تک کابین

تصویر شرایط فروش نقدی-اعتباری وانت کارا دو کابین

با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شرط های مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت‌نام مشتری از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال و وجه آنها مسترد خواهد شد.
در طرح مذکور، وانت کارا (تک و دو کابین) به سیستم تهویه مطبوع، کیسه هوای ایمنی (سرنشین + راننده )، سیستم رادیو پخش USB و… مجهز است. ضمن اینکه طراحی صندلی و سقف کاذب و افزوده شدن قفل مرکزی از دیگر تغییرات این خودرو محسوب می‌شود.

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا