مکمل بنزین
گوناگونتماشاخانهخبر

آپشن جدید تیگو 7 مدیران خودرو را ببینید!

به تازگی شرکت مدیران خودرو آپشنی جدید را برای نسخه فعلی تیگو7 (iE) معرفی کرده است. این آپشن که رکاب برقی نام دارد، گویا به نوعی وسیله وسوسه کننده برای خرید این خودرو است.

مدیران خودرو تصمیم گرفته تا باتوجه به کمتر شدن رغبت بازار برای خودرو تیگو7، باتوجه به ورود برخی رقبایی چون دیگنیتی، فیدلیتی، SWM G01 و… این آپشن را به تیگو7 های iE نصب کند. هم‌چنین گویا براساس برخی شواهدات و شایعات، مدیران خودرو قصد دارد تا در آینده‌ای بسیار نزدیک، نسل جدید چری تیگو7 را با عنوان تیگو7 پرو به بازار کشورمان معرفی کند. پس می‌توان نتیجه گرفت که این شرکت، برنامه دارد تا آخرین نسخه‌های تیگو7 iE را با رکاب برقی به فروش بگذارد.آپشنی که هرچقدر کاربردی و جذاب هم باشد، اما باتوجه به قیمت کارخانه ای تیگو7 که حتی از بسیاری از رقبا بیشتر بوده، خرید تیگو7 را در این شرایط سخت‌تر می‌کند. اما هرچه باشد، از خدمات پس از فروش و شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو هم در بسیاری از مواقع نمی‌توان گذشت. حتی اگر نرخ سود بانکی زیادی هم محاسبه شود!!

لازم به ذکر است، فعلا مشخص نیست که شرکت مدیران خودرو این نسخه از ام وی ام تیگو7 را با همان قیمت قبلی (991 میلیون و 713 هزار تومان) به مشتریان واگذار کند و یا با افزایش قیمت؟!

جدا از مسائل مذکور، شرکت مدیران خودرو به تازگی ویدئو آپشن افزوده شده رکاب برقی که بر تیگو7 نصب گردیده را منتشر کرده که شما مخاطبان پایگاه خبری چرخان، می‌توانید آن را در زیر مشاهده نمایید.

 

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. داداش تو که میگی این چه آپشنیه این آپشن فقط روی خودروهای خیلی لوکس در دنیا قرار میگیره. بهتره یه خورده اطلاعاتت رو ببری بالا . درسته پولش رو میگیره ولی خیلی شرکت ها به خودشون زحمت نمیدن همچین چیزی طراحی بکنن و روی خودروشون نصب بکنن حتی پولی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا