مکمل بنزین
گوناگونخبر

شروع آزمایش خودروهای خودران ولوو در انگلستان

بزودی کمپانی ولوو، پروژه آزمایشی رانندگی خودکار خود را در انگلستان آغاز می‌کند. این پروژه The Drive Me London نام داشته و در اوایل سال 2017 با تعداد محدودی از خودروی‌های  نیمه مستقل کمپانی ولوو آغاز می‌شود. این برنامه تا سال 2018 گسترش یافته و حدود 100 خودروی نیمه مستقل  ولوو در انگلستان تردد می‌کنند. آزمایش مذکور، از بزرگترین و گسترده‌ترین آزمایشات رانندگی خودکار در انگلستان است.

volvo-xc90-drive-me-test-vehicle

ولوو با استفاده از اطلاعات و داده‌های حاصل از این آزمایش؛ به بهبود تکنولوژی رانندگی خودکار پرداخته و از عملکرد مطلوب این فناوری در شرایط واقعی اطمینان حاصل می‌کند.

volvo-xc90-drive-me-test-vehicle1

ساجد جاوید وزیر کسب و کار بریتانیا، با ستایش نوآوری و مهارت‌های ابتکاری ولوو ؛ خودروهای خودروان را سریع‌تر، پاک‌تر و امن‌تر توصیف کرده و می‌گوید که انگلستان به لطف تحقیقات پایه خود در سطح جهانی، راه توسعه فن‌آوری‌های مورد نیاز را یافته و این آزمایشات در آینده به شکل وسیعی رایج خواهد شد.

volvo-xc90-drive-me-test-vehicle2

براساس تحقیقات ولوو در صورت استفاده از سیستم رانندگی خودکار، 30 درصد از آمار تصادفات کاهش می‌یابد. اکثر تصادفات به دلیل خطای انسانی رخ می‌دهند و با استفاده از فن‌آوری رانندگی خودکار  این مشکل از بین خواهد رفت.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا