مکمل بنزین
خبرشرایط فروش

نام و قیمت تیپ جدید تیگو7 توسط مدیران خودرو اعلام شد

اوایل هفته جاری بود که شرکت مدیران خودرو از آپشن جدیدی که برروی خودرو تیگو7 نصب خواهد کرد، پرده برداشت. این آپشن که در حقیقت، همان رکاب برقی بوده، باعث گردیده تا همین یک آپشن مدیران خودرو را مجاب به ارائه تیپ جدید تیگو7 IE کند؛ بله، تیگو7 IE اسپرت!

البته من نمیدانم که تنها با نصب دو رکاب برقی به هرطرف تیگو7، چگونه باعث اسپرت شدن آن خودرو می‌شود! اگر شما دانستید، ما را هم مستفیض بگردانید!

این را هم ببینید: آپشن جدید تیگو 7 مدیران خودرو را ببینید!

اما اصل مطلب…

شرکت مدیران خودرو قصد دارد تا در اواخر ماه های مونتاژ تیگو7 IE، این خودرو را با کمی ارتقاء، به رکاب برقی مجهز بکند. این رکاب ها که درنهایت به اسپرت شدن تیپ IE تیگو7 منجر شده، باعث افزایش حدود 23 میلیون تومانی این خودرو نسبت به نسخه قبلی شود. بطوریکه قیمت قطعی و نهایی تیپ اسپرت این خودرو، 1 میلیارد و 14 میلیون و 700 هزار تومان می‌باشد.

لازم به ذکر است که قیمت تیگو7 IE فعلا در کارخانه حدود 991 میلیون تومان می‌باشد که به عقیده برخی، این قیمت گذاری بالا تیگو7، در نهایت ارزش خرید آن را کم کرده و خواهد کرد. البته احتمال دارد تا بزودی مدیران خودرو هم بدلیل مصوبه جدید مربوط به ترخیص کالاها، قیمت بسیاری از محصولاتش را افزایش دهد.

اما این‌طور که برخی نمایندگی های شرکت مدیران خودرو اطلاع رسانی کرده اند، فروش و ثبت نام نسخه اسپرت تیگو7 IE از چهارشنبه مورخ 17 شهریورماه 1400 آغاز خواهد شد. علاوه بر شرایط فروش نقدی، این شرکت شرایط فروش اقساطی خودرو مذکور را نیز اعلام کرده که در زیر به اطلاع شما می‌رسد.

حال باید منتظر ماند و دید تیگو 8 پرو با چه قیمتی وارد بازار خواهد شد؟ پیش بینی شما برای تیگو 8 پرو چه قیمتی است؟ بالای 1 میلیارد تومان یا زیر آن؟

تصویر شرایط پرداختی شیوه اقساطی

سیدعلی سیدهاشمی

سیدعلی سیدهاشمی - SEYYED ALI SEYYED HASHEMI خبرنگار و فعال حوزه خودرو Automotive industry journalist Репортер автомобильной промышленности 汽车行业记者 پیج اینستاگرام: Seyyed.ali_seyyed.hashemi

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. مدیران خودرو و کرمان موتور در قیمت گذاری درست عمل نمی کنند و محصولات خود را با قیمت های غیر منصفانه عرضه میکنند .

  2. آخه کراس اوری که کلیرنسش با سواری یکیه چه نیازی به رکاب داره اصن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا