مکمل بنزین
گوناگونخبر

لندروور وینتیج جیمزباند به فروش می‌رسد

تاریخ اکران فیلم جدید جیمز باند ”No Time To Die” بارهاست که تاخیر می‌خورد؛ هدف تهیه کنندگان اینست که از حداکثر ظرفیت سینماها استفاده کنند، اتفاقی که به خاطر همه‌ گیری کرونا تقریبا غیرممکن شده. اما، یک برگ برنده در این مورد وجود دارد و آن، پخش تیزرهای متعدد از فیلم است، در این تیزرها اتومبیل‌هایی که در فیلم به نمایش گذاشته شده‌اند را بیشتر و بیشتر می‌بینیم، این کار باعث افزایش اشتیاق طرفداران فیلم شده است.

این ماشین‌ها شامل: استون مارتین Valhalla، قبل از طراحی مجدد اخیر آن، یک لندروور Defender جدید می‌شوند. به علاوه این‌ها ممکن است متوجه یک Landy قدیمی که آبی کمرنگ است هم شده باشید. در حال حاضر یک مختصص لندروور، این ماشین را دقیقا بازسازی کرده و برای فروش گذاشته.

جالب توجه است که این خودرو نسخه ”لندروور جیمز باند” نام‌گذاری شده و در حراج لوکس Sotheby “زندگی زیباست” به فروش گذاشته خواهد شد، البته خصوصیات این خودرو هنوز اعلام نشده، ولی ما جزئیات این سری محدود را در دست داریم. این خودرو به دست متخصصان John Brown 4×4 بازسازی شده و حاوی خصوصیات جدیدی است که به منظور ”سهولت در رانندگی” و ”رانندگی روان” اضافه شده‌اند، البته این خودرو هنوز هم آپشن‌ها و خصوصیات لندروور دوست داشتنی قدیمی را حفظ کرده. نسخه ویژه شامل: Overdrive، برای رسیدن به حداکثر سرعت و بهره وری بهتر از سوخت و یک شاسی گالوانیزه برای طول عمر بیشتر است. به علاوه ارتقاهای دیگری هم به منظور زیباسازی خودرو انجام شده اند، از جمله اضافه کردن گلگیرهای قوس دار، پوشش جدید، پلیت‌های وینتیج و آینه‌های Defender.

همانطور که بارها در این مطلب اشاره شد، تعداد این نسخه محدود بوده و تنها یکی نیست، John Brown 4×4 تولید خودروهای نسخه جیمز باند را از زمان پخش اولین کلیپ‌های No Time To Die و در تعداد محدود شروع کرده. اگر تصمیم دارید این نسخه را خریداری کنید، این حراج در ۹ سپتامبر، به صورت آنلاین، در سایت Sotheby’s Bond Steet قابل دسترس خواهد بود. قیمت آن بین ۲۰ تا ۲۵ هزار پوند تخمین زده شده که حدودا ۲۷۶۰۰ تا ۳۴۵۰۰ دلار است، ما فکر می‌کنیم این قیمت برای یک ستاره نقره‌ای رنگ کاملا معقول است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا