مکمل بنزین
گوناگونخبر

کانسپت الکتریکی مجلل مرسدس میباخ EQS SUV معرفی شد

میباخ شاخته مجلل مرسدس بنز محسوب می‌شود که نسخه لوکس‌تری از محصولات این شرکت را ارائه می‌کند. میباخ هم‌اکنون سدان S کلاس و شاسی‌بلند GLS را در سبد محصولات خود دارد اما این بخش قرار است بزودی به بخش خودروهای الکتریکی هم وارد شود زیرا در نمایشگاه مونیخ امسال، کانسپت EQS SUV را معرفی کرده که پیش‌نمایشی از شاسی‌بلند الکتریکی فوق لوکس از میباخ است. مرسدس این خودرو را کانسپتی نزدیک به تولید توصیف کرده که تجمل را وارد قرن 21 می‌کند.

این کانسپت که با طرح دورنگ مشکی و قرمز معرفی شده است، از دماغه‌ای تهاجمی با جلوپنجره بسیار بزرگ و کاملاً بسته سود می‌برد. این جلوپنجره توسط چراغ‌های LED باریکی احاطه شده که ده‌ها لوگوی میباخ درون آن‌ها کار شده است. روکش‌های مشکی‌رنگ بدنه، رینگ‌های بسیار بزرگ 24 اینچی با طراحی کاسه مانند، پله رکاب‌های آئرودینامیک، چراغ‌های عقب سراسری و دستگیرهای مخفی در هم از دیگر ویژگی‌های بیرونی این کانسپت هستند. درهای نیز تماماً اتوماتیک بوده و با نزدیک شده راننده، دستگیره‌ها از جای خود بیرون می‌آیند.

در داخل کانسپت میباخ پیش از هر چیزی غربیلک فرمان متعلق به آینده و هایپراسکرین سراسری با نمایشگری 12.3 اینچی برای سرنشین جلو جلب‌توجه می‌کند. کنسول میانی شناور، تریم رز طلایی و کف‌پوش‌های خز مصنوعی هم از دیگر ویژگی‌های قابل‌توجه اینجا هستند. در عقب خودرو نیز شاهد فضای جذابی با دو صندلی لوکس هستیم که توسط یک کنسول زیبا از هم جدا شده‌اند. این کنسول به یک گلدان، نگه‌دارنده‌های نوشیدنی و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی مجهز است.

مرسدس بنز در مورد این کانسپت حرف چندانی نزده و به همین دلیل از مشخصات آن خبری نداریم. بااین‌حال به گفته این شرکت، میباخ EQS SUV روی پلت‌فرم الکتریکی جدید مرسدس ساخته شده و پیش‌نمایشی برای EQS SUV تولیدی خواهد بود که سال آینده معرفی می‌شود. پس‌ازآن نیز نسخه فوق لوکس میباخ برای این شاسی‌بلند الکتریکی به بازار خواهد آمد؛ بنابراین انتظار می‌رود شاسی‌بلند الکتریکی میباخ را در سال 2023 در بازار ببینیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا